Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Samma här. Men gör det ändå ibland för jag glömmer bort det. Typ samma anledning som jag skaffar skägg med jämna intervall.. först: jag kanske ska odla skägg.. sen .. "ah just det, passar ju inte i det!" -> rakar. 😄
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Man kommer ingen vart om man skiter i att prodda hela tiden och tar break. vilket jag gjort i en vecka Ta iaf minst en månad. Jag har nu haft ett break från musikproddande i flera månader, dels för att jag tröttnade lite och dels för att grejer pajjat. Hur som helst så har jag fått tillbaka suget och kreativiteten nu, såatte. Edit, tips två. Under den perioden, lyssna på musik du inte brukar lyssna på också. Redigerat 1 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Nu har jag gottat mig i solen och gottat mig i min bok om kärnfysik. ☺️ Jakten på atombomben, om hur grundämnen kommer till när stjärnor som imploderar osv, allt enligt einsteins teorier. Och så blev det en 150grams hamburgertallrik på det. 😄 Redigerat 1 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 In Flames senaste e rätt så bra ändå. Eller hur! De är skickliga låtskrivare dom där. Ska se gänget i november.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Lax, har du tänkt på att väldigt många av konst- och måleriinriktade tjejjer har kortklippt hår? Eller du kanske inte instämmmer?
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nu har jag gottat mig i solen och gottat mig i min bok om kärnfysik. ☺️ Jakten på atombomben, om hur grundämnen kommer till när stjärnor som imploderar osv, allt enligt einsteins teorier. Och så blev det en 150grams hamburgertallrik på det. 😄 Fan va du käkar massa fettgott! 😄
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Fan va du käkar massa fettgott! 😄 Javet. xD Men e ju sommar och då vill jag unna mig sånt. 😄 Blir inte så mycket av sånt resten av året. Såatteh.
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jag gillar också Chaes Studiohörna. 😊 😊 ...och så en kaffe på det 😑
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Det här gör ju att man blir sugen på att se längstaianernas hemstudiokrypin 🥰 Redigerat 1 augusti 2011 av CHAE
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Det här gör ju att man blir sugen på att se längstaianernas hemstudiokrypin 🥰 Vad gillade du oingo boingo då?
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Det här gör ju att man blir sugen på att se längstaianernas hemstudiokrypin 🥰 Visade jag inte hur jag hade det lite nu under sommaren?
laxlaxlax Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Lax, har du tänkt på att väldigt många av konst- och måleriinriktade tjejjer har kortklippt hår? Eller du kanske inte instämmmer? Nä det har jag inte tänkt på men stämmer säkert. Menar du jämfört med svenssonbruds? Eller typ keramikerbruds, fotografbruds o musikbruds?
laxlaxlax Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Det här gör ju att man blir sugen på att se längstaianernas hemstudiokrypin 🥰 Kan se om jag kan vaska fram nåt bevismaterial från repan ( där jag spelar in.. har bara en akustisk gura hemma ) brb..
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Vad gillade du oingo boingo då? 😲 Visade jag inte hur jag hade det lite nu under sommaren? Va..? Det har jag missat 😑
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Postade mitt place i den tråden för typ drygt ett år sedan. 😛 Fast såg att bilderna inte låg kvar. Här ere!
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nä det har jag inte tänkt på men stämmer säkert. Menar du jämfört med svenssonbruds? Eller typ keramikerbruds, fotografbruds o musikbruds? Tänkte bara jämfört me vanliga svenssontjejjer. Har en kompis som pluggat på diverse måleriskolor och hon, samt hennes kompisar har kort hår. Bara noterat när jag skummat igenom hennes bilder ibland. 😄 Tänkte eftersom du också pluggat på måleriskola så.
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Postade mitt place i den tråden för typ drygt ett år sedan. 😛 Fast såg att bilderna inte låg kvar. Här ere! Najs, Memphy!
laxlaxlax Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Tänkte bara jämfört me vanliga svenssontjejjer. Har en kompis som pluggat på diverse måleriskolor och hon, samt hennes kompisar har kort hår. Bara noterat när jag skummat igenom hennes bilder ibland. 😄 Tänkte eftersom du också pluggat på måleriskola så. Jomen så är det nog. Bland svenssonbruds har väl typ 99% långt hår, fönat, färgat och schamponerat. Säkert 60% plattat. Linne och jeans. Killarna kort och rufsigt. Inte särskilt normbrytande. Redigerat 1 augusti 2011 av laxlaxlax
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Såhär såg det ut en månad nu under sommaren (hos mor å far)
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 😲 Tyckte det stog nåt om danny elfman på din facebooksida. Ob är bandet han hade innan han började med filmmusik.
laxlaxlax Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Kass bild men det var allt jag hittade. Nuförtiden ser det inte alls ut så och det är ingen gear på den här bilden av nån anledning. Tror jag hade min orgelpark på andra sidan då.
Recommended Posts