Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Samma här. Men gör det ändå ibland för jag glömmer bort det. Typ samma anledning som jag skaffar skägg med jämna intervall.. först: jag kanske ska odla skägg.. sen .. "ah just det, passar ju inte i det!" -> rakar.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kommer ingen vart om man skiter i att prodda hela tiden och tar break.

vilket jag gjort i en vecka

Ta iaf minst en månad. Jag har nu haft ett break från musikproddande i flera månader, dels för att jag tröttnade lite och dels för att grejer pajjat. Hur som helst så har jag fått tillbaka suget och kreativiteten nu, såatte.

Edit, tips två. Under den perioden, lyssna på musik du inte brukar lyssna på också.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag gottat mig i solen och gottat mig i min bok om kärnfysik. ☺️ Jakten på atombomben, om hur grundämnen kommer till när stjärnor som imploderar osv, allt enligt einsteins teorier.

Och så blev det en 150grams hamburgertallrik på det. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag gottat mig i solen och gottat mig i min bok om kärnfysik. ☺️ Jakten på atombomben, om hur grundämnen kommer till när stjärnor som imploderar osv, allt enligt einsteins teorier.

Och så blev det en 150grams hamburgertallrik på det. 😄

Fan va du käkar massa fettgott! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lax, har du tänkt på att väldigt många av konst- och måleriinriktade tjejjer har kortklippt hår? Eller du kanske inte instämmmer?

Nä det har jag inte tänkt på men stämmer säkert. Menar du jämfört med svenssonbruds? Eller typ keramikerbruds, fotografbruds o musikbruds?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det har jag inte tänkt på men stämmer säkert. Menar du jämfört med svenssonbruds? Eller typ keramikerbruds, fotografbruds o musikbruds?

Tänkte bara jämfört me vanliga svenssontjejjer. Har en kompis som pluggat på diverse måleriskolor och hon, samt hennes kompisar har kort hår. Bara noterat när jag skummat igenom hennes bilder ibland. 😄 Tänkte eftersom du också pluggat på måleriskola så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara jämfört me vanliga svenssontjejjer. Har en kompis som pluggat på diverse måleriskolor och hon, samt hennes kompisar har kort hår. Bara noterat när jag skummat igenom hennes bilder ibland. 😄 Tänkte eftersom du också pluggat på måleriskola så.

Jomen så är det nog. Bland svenssonbruds har väl typ 99% långt hår, fönat, färgat och schamponerat. Säkert 60% plattat. Linne och jeans. Killarna kort och rufsigt. Inte särskilt normbrytande.

33480_1431781196923_1304690228_31024822_7821375_n.jpg

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...