Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år.

Samma här. Men gör det ändå ibland för jag glömmer bort det. Typ samma anledning som jag skaffar skägg med jämna intervall.. först: jag kanske ska odla skägg.. sen .. "ah just det, passar ju inte i det!" -> rakar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här. Men gör det ändå ibland för jag glömmer bort det. Typ samma anledning som jag skaffar skägg med jämna intervall.. först: jag kanske ska odla skägg.. sen .. "ah just det, passar ju inte i det!" -> rakar.

Sån är jag med håret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Musik är inte kul längre.

Så är det ju ibland. Har haft perioder på flera år som det känts så, men det blir alltid bättre.

På sommaren har jag nästan alltid skitsvårt att vara musikaliskt kreativ.

Link to comment
Dela på andra sajter

På sommaren har jag nästan alltid skitsvårt att vara musikaliskt kreativ.

Mm, håller med. Palla orka vara kreativ om sommaren liksom 😛 Jag är som mest kreativ under hösten. Iofs bör jag helst vara lite down 8även om det inte inträffat på länge nu). Svårast är att sjunga in gamla downer-texter på nytt: jag är på tok för nöjd och glad för att hitta det där gamla sköna "allt är skit och blir bara värre"-läget numera 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla tråkig min låt blev med nya refrängen 😆 :lol:

...nåja. Får suga en stund på det dära.. 😑

Som sagt var: du får börja att tänka på den 😑 Refrängen alltså 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, håller med. Palla orka vara kreativ om sommaren liksom 😛 Jag är som mest kreativ under hösten. Iofs bör jag helst vara lite down 8även om det inte inträffat på länge nu). Svårast är att sjunga in gamla downer-texter på nytt: jag är på tok för nöjd och glad för att hitta det där gamla sköna "allt är skit och blir bara värre"-läget numera 😳

Du köper för lite grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, håller med. Palla orka vara kreativ om sommaren liksom 😛 Jag är som mest kreativ under hösten. Iofs bör jag helst vara lite down 8även om det inte inträffat på länge nu). Svårast är att sjunga in gamla downer-texter på nytt: jag är på tok för nöjd och glad för att hitta det där gamla sköna "allt är skit och blir bara värre"-läget numera 😳

Eller oxå kunde du ju skriva lite glada texter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det snart det där tvprogrammet om homodjur om nån är intresserad.

Pride-festivalen räknas inte...

AAAAOOOOW! Sämst av mig!!!!! Jag ger mig själv en 633695463449611430-BitchSlap.jpg och så talar vi inte mer om den saken 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...