Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Eller åkte iof nyligen det nya parishjulet i centrala gbg men det var ju inte farligt liksom. 😄 Den här. Redigerat 1 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 http://i.helgon.se/g/%7B787/%7B7872B351-D8AD-40FB-86B2-D85B47BA83E1%7D.jpg xD
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Mitt ex brorsa har fobi för fjärilar. 😆 Roligaste fobin ever! haha, skön grej. 😄
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Musik är inte kul längre. Ta ett break från det ett tag. Det brukar hjälpa.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nu ska jag ut och sola faktiskt. Är ju för fan blek som en kontorsråtta, vilket jag också varit hela sommarn. 😛
laxlaxlax Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år. Samma här. Men gör det ändå ibland för jag glömmer bort det. Typ samma anledning som jag skaffar skägg med jämna intervall.. först: jag kanske ska odla skägg.. sen .. "ah just det, passar ju inte i det!" -> rakar.
Overkill Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Ta ett break från det ett tag. Det brukar hjälpa. Man kommer ingen vart om man skiter i att prodda hela tiden och tar break. vilket jag gjort i en vecka Redigerat 1 augusti 2011 av Overkill
laxlaxlax Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 En vecka är ju ingen break. Ge det några månader eller ett halvår.
Overkill Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nu fick jag i alla fall mina hockeykort på posten!
laxlaxlax Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Yes! Hittade en skiva jag letat efter i några år. Fan vad gött. Hade lagt in den i en doorsskiva, antagligen på nån fest eller nåt. Gött Champion jack dupree. Den finns fan inte ens på internet.
Fidden Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Samma här. Men gör det ändå ibland för jag glömmer bort det. Typ samma anledning som jag skaffar skägg med jämna intervall.. först: jag kanske ska odla skägg.. sen .. "ah just det, passar ju inte i det!" -> rakar. Sån är jag med håret.
Fidden Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Musik är inte kul längre. Så är det ju ibland. Har haft perioder på flera år som det känts så, men det blir alltid bättre. På sommaren har jag nästan alltid skitsvårt att vara musikaliskt kreativ.
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 På sommaren har jag nästan alltid skitsvårt att vara musikaliskt kreativ. Mm, håller med. Palla orka vara kreativ om sommaren liksom 😛 Jag är som mest kreativ under hösten. Iofs bör jag helst vara lite down 8även om det inte inträffat på länge nu). Svårast är att sjunga in gamla downer-texter på nytt: jag är på tok för nöjd och glad för att hitta det där gamla sköna "allt är skit och blir bara värre"-läget numera 😳
Neosus Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Så jävla tråkig min låt blev med nya refrängen 😆 :lol: ...nåja. Får suga en stund på det dära.. 😑 Redigerat 1 augusti 2011 av Neosus
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Så jävla tråkig min låt blev med nya refrängen 😆 :lol: ...nåja. Får suga en stund på det dära.. 😑 Som sagt var: du får börja att tänka på den 😑 Refrängen alltså 😛
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Mm, håller med. Palla orka vara kreativ om sommaren liksom 😛 Jag är som mest kreativ under hösten. Iofs bör jag helst vara lite down 8även om det inte inträffat på länge nu). Svårast är att sjunga in gamla downer-texter på nytt: jag är på tok för nöjd och glad för att hitta det där gamla sköna "allt är skit och blir bara värre"-läget numera 😳 Du köper för lite grejer.
Neosus Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Som sagt var: du får börja att tänka på den 😑 Refrängen alltså 😛 😄 Jo den har jag tänkt på hela tiden 😊 gonatt 😱
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nu är det snart det där tvprogrammet om homodjur om nån är intresserad.
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Mm, håller med. Palla orka vara kreativ om sommaren liksom 😛 Jag är som mest kreativ under hösten. Iofs bör jag helst vara lite down 8även om det inte inträffat på länge nu). Svårast är att sjunga in gamla downer-texter på nytt: jag är på tok för nöjd och glad för att hitta det där gamla sköna "allt är skit och blir bara värre"-läget numera 😳 Eller oxå kunde du ju skriva lite glada texter.
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Nu är det snart det där tvprogrammet om homodjur om nån är intresserad. Pride-festivalen räknas inte... AAAAOOOOW! Sämst av mig!!!!! Jag ger mig själv en och så talar vi inte mer om den saken 😑 Redigerat 1 augusti 2011 av CHAE
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Eller oxå kunde du ju skriva lite glada texter. Jag ser inte det hända 😛
Recommended Posts