Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Denna kan jag sympatisera med, efter mitt strul med UPS. xD
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) ☺️ Redigerat 1 augusti 2011 av Micke H
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Solen skiner fortfarande. Otroligt. Va tusan gör du inomhus då?
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år. Shit seriöst? Äre så farligt? 😮 Jag åker bara inget som snurrar! Annars är jag ganska safe! Men visst, efter att ha åkt "en hel dag" så mår jag fan ganska dåligt ändå 😛
Neosus Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Äsch.. Ni kan få åka bil av mig. GRRRAAAATISSS!!! 😆 ..och då jävlar blire åka! 😑
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Shit seriöst? Äre så farligt? 😮 Jag åker bara inget som snurrar! Annars är jag ganska safe! Men visst, efter att ha åkt "en hel dag" så mår jag fan ganska dåligt ändå 😛 mm 🙁 När jag var liten så tvingade kompisar med en på massa skit som man egentligen inte vågade, fan va dåligt jag mådde. 😛 Har lite fobi för det nu. xD
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år. Hand upp! Jag är ultrakänslig/mesig! Jag typ kräks i vändkorset på Gröna Lund 😛 Det mest upphetsande jag kan göra är typ radiobilarna 😊
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Haru åksjuka för bilar å flyg å båt å sånt också? Nä, inte alls faktiskt. Jag har ju t.o.m åkt motorcross förr och där går det ju jävligt fort o så men just tivoligrejer blir jag sepe´av. 😛 Hand upp! Jag är ultrakänslig/mesig! Jag typ kräks i vändkorset på Gröna Lund 😛 Det mest upphetsande jag kan göra är typ radiobilarna 😊 Chae 🥰
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år. Det har vi gemensamt. Jag blir sjukt yr och illamående. Folk tyx tycka att det är kul att bli yra. Jag tycker det är förfärligt.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Det har vi gemensamt. Jag blir sjukt yr och illamående. Folk tyx tycka att det är kul att bli yra. Jag tycker det är förfärligt. Saddam. 🥰
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Mitt ex brorsa har fobi för fjärilar. 😆 Roligaste fobin ever!
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 😳 Jag hade oxå mc i min ungdom. Det bekom mej inte alls.
Recommended Posts