Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år.

Shit seriöst? Äre så farligt? 😮

Jag åker bara inget som snurrar! Annars är jag ganska safe! Men visst, efter att ha åkt "en hel dag" så mår jag fan ganska dåligt ändå 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit seriöst? Äre så farligt? 😮

Jag åker bara inget som snurrar! Annars är jag ganska safe! Men visst, efter att ha åkt "en hel dag" så mår jag fan ganska dåligt ändå 😛

mm 🙁

När jag var liten så tvingade kompisar med en på massa skit som man egentligen inte vågade, fan va dåligt jag mådde. 😛 Har lite fobi för det nu. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år.

Hand upp!

Jag är ultrakänslig/mesig! Jag typ kräks i vändkorset på Gröna Lund 😛 Det mest upphetsande jag kan göra är typ radiobilarna 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Haru åksjuka för bilar å flyg å båt å sånt också?

Nä, inte alls faktiskt. Jag har ju t.o.m åkt motorcross förr och där går det ju jävligt fort o så men just tivoligrejer blir jag sepe´av. 😛

Hand upp!

Jag är ultrakänslig/mesig! Jag typ kräks i vändkorset på Gröna Lund 😛 Det mest upphetsande jag kan göra är typ radiobilarna 😊

Chae 🥰

high%20five%20hi%205.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1237828020222

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån mer än mig som inte pallar åka åkatraktioner på tivoli? 😕 Som blir illamående och spyfärdig? Jag har inte åkt något på över sex år.

Det har vi gemensamt. Jag blir sjukt yr och illamående. Folk tyx tycka att det är kul att bli yra. Jag tycker det är förfärligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...