Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Ingen kan ha så svårt att bestämma sej. Tror han går in på edit utan att editera av nån anledning. Något för psykologerna? De har nog tyvärr inte tid, eftersom de har så fullt upp me dig. 🥰
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Går åt helvete trögt me uträkningarna här. 😏 Och så har min hörsel blivit extra känslig sedan i lördags, får hoppas det går över.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jo, jag vet, era respektive intresseklubbar håller på att explodera nu.
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Såatte. Nu blir det en sånhär: 🥰 Redan haft fyra sådana idag. ☺️
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 De har nog tyvärr inte tid, eftersom de har så fullt upp me dig. 🥰 Jag är färdigutredd för länge sen. Vi kom aldrig nånvart.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jag är färdigutredd för länge sen. Vi kom aldrig nånvart. Ah, har hört talas om sådana. Tror det brukar benämnas Hopplöst Fall.
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Kanske borde sola ryggen... Har inte solat den all än hehehehe xD
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 😄 Läget då? Jo, på det stora hela är det väldigt bra får jag säga. Har inte så mycket att klaga på förutom att jag vill vara ute och göra annat än att plugga. Men så ere. Hoppas på att ljudkortet kommer idag btw! 😄
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jo, på det stora hela är det väldigt bra får jag säga. Har inte så mycket att klaga på förutom att jag vill vara ute och göra annat än att plugga. Men så ere. Hoppas på att ljudkortet kommer idag btw! 😄 😄
Dingbats Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Någon har postat en länk till min blogg på facebook ser jag i besöksloggen men jag vill veta VEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Durå micke? Trots omständigheterna? Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄 Fast besluten att nån gång hitta nya boobies att göra helikopterljud mot. ☺️
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Skulle värma på en kopp i micron fast så stod där redan en kopp me kaffe. Fan va otippat! 🤪😛 Glömde den nog i fredags, hur man nu kan göra det.. 😳 Redigerat 1 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄 Fast besluten att nån gång hitta nya boobies att göra helikopterljud mot. ☺️ Sweet! 😄
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Skulle värma på en kopp i micron fast så stod där redan en kopp me kaffe. Fan va otippat! 🤪😛 Glömde den nog i fredags, hur man nu kan göra det.. 😳 Redigerat 1 augusti 2011 av SadamJR
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) Sweet! 😄 Inlägget är INTE redigerat av Memphis: En minut sedan? 😳 EDIT: Saddam hann före. 😆 Redigerat 1 augusti 2011 av Micke H
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄 🙂 Skulle värma på en kopp i micron fast så stod där redan en kopp me kaffe. Fan va otippat! 🤪😛 Glömde den nog i fredags, hur man nu kan göra det.. 😳 Haha. Score!
Recommended Posts