Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Ingen kan ha så svårt att bestämma sej. Tror han går in på edit utan att editera av nån anledning. Något för psykologerna?

De har nog tyvärr inte tid, eftersom de har så fullt upp me dig.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Läget då?

Jo, på det stora hela är det väldigt bra får jag säga. Har inte så mycket att klaga på förutom att jag vill vara ute och göra annat än att plugga. Men så ere.

Hoppas på att ljudkortet kommer idag btw! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, på det stora hela är det väldigt bra får jag säga. Har inte så mycket att klaga på förutom att jag vill vara ute och göra annat än att plugga. Men så ere.

Hoppas på att ljudkortet kommer idag btw! 😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Durå micke? Trots omständigheterna?

Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄 Fast besluten att nån gång hitta nya boobies att göra helikopterljud mot. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle värma på en kopp i micron fast så stod där redan en kopp me kaffe. Fan va otippat! 🤪😛 Glömde den nog i fredags, hur man nu kan göra det.. 😳

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄 Fast besluten att nån gång hitta nya boobies att göra helikopterljud mot. ☺️

Sweet! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄

🙂

Skulle värma på en kopp i micron fast så stod där redan en kopp me kaffe. Fan va otippat! 🤪😛 Glömde den nog i fredags, hur man nu kan göra det.. 😳

Haha. Score!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...