Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ingen kan ha så svårt att bestämma sej. Tror han går in på edit utan att editera av nån anledning. Något för psykologerna?

De har nog tyvärr inte tid, eftersom de har så fullt upp me dig.

🥰

Postat

Går åt helvete trögt me uträkningarna här. 😏 Och så har min hörsel blivit extra känslig sedan i lördags, får hoppas det går över.

Postat

Jag är färdigutredd för länge sen. Vi kom aldrig nånvart.

Ah, har hört talas om sådana. Tror det brukar benämnas Hopplöst Fall.

Postat

😄

Läget då?

Jo, på det stora hela är det väldigt bra får jag säga. Har inte så mycket att klaga på förutom att jag vill vara ute och göra annat än att plugga. Men så ere.

Hoppas på att ljudkortet kommer idag btw! 😄

Postat

Jo, på det stora hela är det väldigt bra får jag säga. Har inte så mycket att klaga på förutom att jag vill vara ute och göra annat än att plugga. Men så ere.

Hoppas på att ljudkortet kommer idag btw! 😄

😄

Postat

Någon har postat en länk till min blogg på facebook ser jag i besöksloggen men jag vill veta VEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!

Postat

Durå micke? Trots omständigheterna?

Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄 Fast besluten att nån gång hitta nya boobies att göra helikopterljud mot. ☺️

Postat (redigerat)

Skulle värma på en kopp i micron fast så stod där redan en kopp me kaffe. Fan va otippat! 🤪😛 Glömde den nog i fredags, hur man nu kan göra det.. 😳

Redigerat av Memphis
Postat

Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄 Fast besluten att nån gång hitta nya boobies att göra helikopterljud mot. ☺️

Sweet! 😄

Postat (redigerat)

Skulle värma på en kopp i micron fast så stod där redan en kopp me kaffe. Fan va otippat! 🤪😛 Glömde den nog i fredags, hur man nu kan göra det.. 😳

Redigerat av SadamJR
Postat (redigerat)

Sweet! 😄

Inlägget är INTE redigerat av Memphis: En minut sedan? 😳

EDIT: Saddam hann före. 😆

Redigerat av Micke H
Postat

Tack vare awesome friends, både IRL, här i Längsta och totala främlingar på Helgon så mår jag faktiskt bra! 😄

🙂

Haha. Score!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.