Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Låt inte det hindra dig! Går ju att träffas på helger och så! Dessutom, går det mycket längre än så så går det ju alltid att diskutera med bruden i fråga om någon av er ska flytta... 😉

Ja, alltså i teorin. Men problemet är ju att för att man ska lära känna varann tillräckligt bra för att det du pratar om ska bli aktuellt så krävs det att man träffas en del först. Och om det inte låter sig göras a) med tjej 1 typ två-tre gånger om året, respektive b ) med tjej 2 inte en enda gång innan typ januari, då är det svårt att komma ur startblocken.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, då kan det kanske bli svårt...men vänta på tjej2 då? Och när hon väl kan så träffas så ofta ni kan?

Ja, typ. Eller ja, tjej 1 är väl egentligen den som kommer vara lättast att träffa från och med nästa år, men vetefan om vi skulle passa så bra som nåt mer än vänner. Men det är onödigt att hålla på sig i ett halvår för något så osäkert, så jag kan lika gärna under tiden lägga ner de projekten och leta annorstädes. Det borde finnas ett mindre besserwissrigt ord än "annorstädes".

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med om att du inte ska ge upp alla andra tjejer medans. Men om du fortfarande är intresserad senare så... ☺️

Jo precis.

Kanske hittar en 90:a till och med i höst. Känns lite smått jobbigt att bara stöta på (="stöta PÅ") 92:or, inte för att det är så stor åldersskillnad, men dels för att min lillasyster är 92:a, och dels för att jag verkligen inte är en sån som vill ha yngre brudar, jag är inte en sån där som när jag är 35 kommer ragga på 22-åringar.

...

BRUDAR!

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

BRUDAR!

Jag föredrar äldre. Om man ska dra alla över en kam så är yngre omogna som inte vet vad dom vill ha. ☺️

EDIT: tja, äldre som i...min ålder och uppåt dårå. Såatte...

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Min drömtjej:

Mogen, runt 23 år. Har jobb, egen bostad och vet vad hon vill ha ut av livet. Har egen karriär, vänner och god kontakt med sin familj. Lyssnar mycket på musik och är öppen för det mesta.

En liten, söt tjej som även är hårdrockare med ett par tatueringar och ringar i örat. Får gärna spela något instrument.

Självsäker, men ödmjuk. Lätt att prata med och diskutera saker med. Öppen för nya tankegångar och funderingar men har samtidigt egna åsikter om saker och ting.

Generös och givmild. Snäll.

NÅ, VAR ÄR HON???

Link to comment
Dela på andra sajter

Min drömtjej:

Mogen, runt 23 år. Har jobb, egen bostad och vet vad hon vill ha ut av livet. Har egen karriär, vänner och god kontakt med sin familj. Lyssnar mycket på musik och är öppen för det mesta.

En liten, söt tjej som även är hårdrockare med ett par tatueringar och ringar i örat. Får gärna spela något instrument.

Självsäker, men ödmjuk. Lätt att prata med och diskutera saker med. Öppen för nya tankegångar och funderingar men har samtidigt egna åsikter om saker och ting.

Generös och givmild. Snäll.

NÅ, VAR ÄR HON???

Hoppas du hittar henne, mickeman. Eller nån tillräckligt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas du hittar henne, mickeman. Eller nån tillräckligt bra.

Me too, man! Dessa är dock mer "guidelines" än någonting annat. En del lärde jag mig från mitt ex - hon hade varken bra självförtroende eller egen karriär. Båda två var jobbigt för oss båda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...