Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Känner alla en biodlare eller?

Och dingo. Du berättade aldrig hur din mentala bild av längsta skulle vara. Bara att Memphys inte stämde med din. Låt höra!

Tanken äcklar mig. Min mentala bild av längsta är ett tiotal pers som postar i en tråd på ett forum, det duger bra för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ûberläkaren på medicin brukar kränga honung till oss då och då. Jefligt gott.

Smaksatt honung lät intressant iofs

Va gott! 😄 Nämen testa smaksatt, ett hett tips! Det parar sig i munnen.

Känner alla en biodlare eller?

Verkar så, ja. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken äcklar mig. Min mentala bild av längsta är ett tiotal pers som postar i en tråd på ett forum, det duger bra för mig.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Längstainvånarna är en för brokig skara för att en så intolerant och helt unik person som jag skulle känna sig bekväm i ett sånt sammanhang irl.

haha, årets citat. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Längstainvånarna är en för brokig skara för att en så intolerant och helt unik person som jag skulle känna sig bekväm i ett sånt sammanhang irl.

😆😄 Som sagt: du är en citatkavalkad på två ben, Dingis!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

😆😄 Som sagt: du är en citatkavalkad på två ben, Dingis!

Tack för uppskattningen. Tycker dock att det där var ett ganska mediokert citat jämfört med de enorma höjder jag annars nått upp till på relativt regelbunden basis de senaste åren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Längstainvånarna är en för brokig skara för att en så intolerant och helt unik person som jag skulle känna sig bekväm i ett sånt sammanhang irl.

ah, men då fick du ju en mental bild där det tydligen fanns situationer och känslor, eftersom du reagerade på den.

Som alltid blir jag nyfiken på hur det kändes men det är säkert för personligt. tjing tjong.

Link to comment
Dela på andra sajter

ah, men då fick du ju en mental bild där det tydligen fanns situationer och känslor, eftersom du reagerade på den.

Nja, inte på samma sätt som era. Jag tolkade det som att du ville ha en metafor för längsta uttryckt fysiskt. Någon sån använder jag mig inte av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag dra och skjutsa hem min tjej (hon har varit i Gtbg). Sitt inte uppe och vänta, m'kay. Det finns mat och öl i kylen. Ta vad ni vill ha.

Sov gott och he dah, Längsta!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...