Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Vilken fräs det blev nu när memphys kom tebax!

Vad gör alla? Jag sitter och slentrianspelar gitarr.

Mm, jepp. känns gött att Längsta är samlat igen 🙂

Själv spontarmixar jag lite. Pillar ihop ett litet instrumentalstycke för ngn dokumentär-film någon skulle ha. Har segdragit på det där hela sommaren men nu jävlar 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Memphis, var presenteras vinnaren? Kan man följa det online? 😄

Det kommer inte presenteras med "live"-klipp eller så men samtliga bidrag och resultat läggs iaf upp online här: http://www.designboom.com/weblog/cat/9/view/14022/designboom-competitions.html

För det skulle presenteras i Juli, och idag e ju sista så måste ju komma ikväll.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir du inte alldeles skrynklig?

Jo det blev han. Du får mer än gärna ställa upp och olja in honom tills hans normala babyskin infinner sig 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis: är det inte dags att du går total prülghey och skriver i din egen tråd om ditt Focusrite-kort?

Micke: det är en för jefla snygg yxa du har köpt 🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis: är det inte dags att du går total prulghey och skriver i din egen tråd om ditt Focusrite-kort?

hehe, skulle jag kunna göra. 😛 Väntar iofs tills jag fått det och testat lite, då har man mer att säga om det. Lite sjukt att den tråden har över hundra tusen visningar. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, skulle jag kunna göra. 😛 Väntar iofs tills jag fått det och testat lite, då har man mer att säga om det. Lite sjukt att den tråden har över hundra tusen visningar. 😄

Vikken tråd då? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, skulle jag kunna göra. 😛 Väntar iofs tills jag fått det och testat lite, då har man mer att säga om det. Lite sjukt att den tråden har över hundra tusen visningar. 😄

Kul tråd ju. Som gjord för prülgheys 😛

Med Focusrite's grjejer behöver du inte testa. Det blir awesome direkt 😑

Synd att det inte märks på min musik bara 😱😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...