Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Och jag som inte kan nått menar du? :rolleyes:😛

Det finns ju så många anledningar till att inte svara på frågorna, du kanske kan allt egentligen. Det kan jag iallafall. Det mesta undviker jag att svara på av personliga skäl. Typ alla litteratur- och historiafrågor. Det är liksom inte bra för min image.

ehm.

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju så många anledningar till att inte svara på frågorna, du kanske kan allt egentligen. Det kan jag iallafall. Det mesta undviker jag att svara på av personliga skäl. Typ alla litteratur- och historiafrågor. Det är liksom inte bra för min image.

ehm.

😕

Blev sugen på att posta en sån bild som Chae ibland drar till med. "I have no clue of what you´re talking about so here is a lion taking a crap." 😛

Nämen, sist jag körde så kunde jag ju en hel del frågor ändå men hinner ju fan aldrig först. Inte lätt att leva upp till sitt namn där inte, hähä.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag uppdaterar sällan min statusrad på facebook, men det ska ni veta, är inte medvetet framkämpat, utan kommer helt naturligt! Det är en av få saker jag är stolt över här i livet. Men nu börjar det nog bli dags att skriva något och hoppas att man får lite brudabekräftelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll skall resultaten från klockdesigntävlingen presenteras. Hann inte göra tillsammans me brorsan så blev ett eget bidrag.

Så har jag tur och är en av de tre vinnarna så har jag plötsligt 3000$ i fickan. Hade varit sjukt nice. 😄 Blir antagligen inte så men e alltid kul att hoppas.

Blev iaf jäkligt nöjd med den, den har en utmärkande detalj och jag fick till en schysst 3D-modell. Så liiiiten chans finns ändå.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll skall resultaten från klockdesigntävlingen presenteras. Hann inte göra tillsammans me brorsan så blev ett eget bidrag.

Så har jag tur och är en av de tre vinnarna så har jag plötsligt 3000$ i fickan. Hade varit sjukt nice. 😄 Blir antagligen inte så men e alltid kul att hoppas.

Hur blev ditt bidrag då till slut?

Link to comment
Dela på andra sajter

😊

Chae. 🥰

owl%2Blove%2Bbite.jpg

😄 :D

😆🥰

Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv.

Ganska stökigt, då det inte hänger någon tjej i längsta.

Eller hur!

Längsta - spännande möten alla dagar i veckan!

Blev sugen på att posta en sån bild som Chae ibland drar till med. "I have no clue of what you´re talking about so here is a lion taking a crap." 😛

Do it!

Välkommen tillbaka, Memphy! 🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll skall resultaten från klockdesigntävlingen presenteras. Hann inte göra tillsammans me brorsan så blev ett eget bidrag.

Så har jag tur och är en av de tre vinnarna så har jag plötsligt 3000$ i fickan. Hade varit sjukt nice. 😄 Blir antagligen inte så men e alltid kul att hoppas.

Blev iaf jäkligt nöjd med den, den har en utmärkande detalj och jag fick till en schysst 3D-modell. Så liiiiten chans finns ändå.

Fy fan vad jag håller tummarna!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...