Overkill Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Hej Killis! Hahaa, Hamnfestivalen i O-hamn är faktiskt inget vidare. Ganska WT all over faktiskt. Satte ljudet på den back in the day 🙂 Bodde ni på Sjöfartshotellet (nere i hamnen) eller vad? Jepp och jepp!
Overkill Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Den "största" sommarplågan i Sverige (om man tänker längd och placering på topplistor under en sommar) sedan 1991 är följande låt:
Memphis Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 (redigerat) Hej! Hemma igen. Har haft det jäkligt soft och roligt. I fredags var jag ute och tog några öl me louise och bara tjötade o hade trevligt, igår åkte vi och badade, solade, picknickade och sen drog vi ut på kvällen igen me hennes kompisar. Jag träffade massa gamla klasskompisar osv, så det va sköjj! Såatte. Blev en kebabtallrik nyss. 😄 Redigerat 31 juli 2011 av Memphis
Memphis Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Dagens stora garv. 😆 Ensam i längsta! SHrlalalalalal! *Dansar på bordet* *ollar grahns kaffekopp* LALALALALA! Weeeeeeeeeeeeeeeeh! hohohoho lite måleri på gång. Ni känner nog igen motivet: Japp. Det är skuldugglan. EDIT: ändrade storleken så dingbats blir glad. Skuldugglan! 😆 hahaha Mest poäng totalt Rank Spelare Poäng 1 Freudrik 641 poäng 2 UlrikeMeinhof 479 poäng 3 laxlaxlax 439 poäng 4 lowlifezzz 179 poäng 5 Memphis 8 poäng Bäst streak totalt Rank Spelare Streak 1 laxlaxlax 5 rätt i rad! 2 Freudrik 5 rätt i rad! 3 UlrikeMeinhof 5 rätt i rad! 4 lowlifezzz 3 rätt i rad! 5 Memphis 1 rätt i rad! Mest online totalt Rank Spelare Online-tid 1 Freudrik 1.1 dag 2 laxlaxlax 16.4 tim 3 UlrikeMeinhof 11.6 tim 4 lowlifezzz 8.1 tim 5 Memphis 6.0 tim xD
laxlaxlax Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Grabbar.. om man skulle göra en bild av längsta.. hur skulle det se ut? Är det ett rum? Tydligen finns det ett bord och grahns kaffekopp. men vad mer? Stolar?
Memphis Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 HEJ MEMPHAN! HEJ PAZO! VISST ÄR MIN GITARR SEXIG???? Yepp, den var fin! 😄
Dingbats Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Den "största" sommarplågan i Sverige (om man tänker längd och placering på topplistor under en sommar) sedan 1991 är följande låt: Känner inte igen alls.
Dingbats Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Grabbar.. om man skulle göra en bild av längsta.. hur skulle det se ut? Är det ett rum? Tydligen finns det ett bord och grahns kaffekopp. men vad mer? Stolar? Det är väl rimligtvis en korridor.
Memphis Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 (redigerat) Grabbar.. om man skulle göra en bild av längsta.. hur skulle det se ut? Är det ett rum? Tydligen finns det ett bord och grahns kaffekopp. men vad mer? Stolar? Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv. Ganska stökigt, då det inte hänger någon tjej i längsta. 😄 Redigerat 31 juli 2011 av Memphis
Dingbats Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv. Ganska stökigt, då det inte hänger någon tjej i längsta. 😄 Så ser inte jag det ALLS.
Memphis Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Or does it?! 😕 Vad är det du vet Fidden som du inte förtäljer oss?
Dingbats Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Tror jag ska rensa facebookvännerna lagom till höstterminen börjar. Då ryker nog en fem tio stycken.
Fidden Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Vad är det du vet Fidden som du inte förtäljer oss? om man ska döma av oxie, så är det dingbats som vet allt. xD
Fidden Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Tror jag ska rensa facebookvännerna lagom till höstterminen börjar. Då ryker nog en fem tio stycken. Ungefär som man rensar fisk då. ☺️
Memphis Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 (redigerat) om man ska döma av oxie, så är det dingbats som vet allt. xD Och att jag inte kan nått alls då menar du? 😛 Redigerat 31 juli 2011 av Memphis
laxlaxlax Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Tror jag ska rensa facebookvännerna lagom till höstterminen börjar. Då ryker nog en fem tio stycken. Dooont leeeeeave meeeeeee!
laxlaxlax Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv. Ganska stökigt, då det inte hänger någon tjej i längsta. 😄 Är med dig hela vägen!
Recommended Posts