Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hej!

Hemma igen. Har haft det jäkligt soft och roligt. I fredags var jag ute och tog några öl me louise och bara tjötade o hade trevligt,

igår åkte vi och badade, solade, picknickade och sen drog vi ut på kvällen igen me hennes kompisar. Jag träffade massa gamla klasskompisar osv, så det va sköjj!

Såatte. Blev en kebabtallrik nyss. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens stora garv. 😆

Ensam i längsta!

SHrlalalalalal! *Dansar på bordet* *ollar grahns kaffekopp*

LALALALALA! Weeeeeeeeeeeeeeeeh! hohohoho

lite måleri på gång. Ni känner nog igen motivet:

skuldugglan.gif

Japp. Det är skuldugglan.

EDIT: ändrade storleken så dingbats blir glad.

Skuldugglan! 😆 hahaha

Mest poäng totalt

Rank 	Spelare 	Poäng
1	Freudrik 	641 poäng
2	UlrikeMeinhof 	479 poäng
3	laxlaxlax 	439 poäng
4 	lowlifezzz 	179 poäng
5 	Memphis 	8 poäng


Bäst streak totalt

Rank 	Spelare 	Streak

1	laxlaxlax 	5 rätt i rad!
2	Freudrik 	5 rätt i rad!
3	UlrikeMeinhof 	5 rätt i rad!
4 	lowlifezzz 	3 rätt i rad!
5 	Memphis 	1 rätt i rad!


Mest online totalt

Rank 	Spelare 	Online-tid

1	Freudrik 	1.1 dag
2	laxlaxlax 	16.4 tim
3	UlrikeMeinhof 	11.6 tim
4 	lowlifezzz 	8.1 tim
5 	Memphis 	6.0 tim

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Grabbar.. om man skulle göra en bild av längsta.. hur skulle det se ut? Är det ett rum? Tydligen finns det ett bord och grahns kaffekopp. men vad mer? Stolar?

Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv.

Ganska stökigt, då det inte hänger någon tjej i längsta.

😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv.

Ganska stökigt, då det inte hänger någon tjej i längsta.

😄

Så ser inte jag det ALLS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv.

Ganska stökigt, då det inte hänger någon tjej i längsta.

😄

Är med dig hela vägen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...