Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej Killis!

Hahaa, Hamnfestivalen i O-hamn är faktiskt inget vidare. Ganska WT all over faktiskt. Satte ljudet på den back in the day 🙂

Bodde ni på Sjöfartshotellet (nere i hamnen) eller vad?

Jepp och jepp!

Annons
Postat (redigerat)

Hej!

Hemma igen. Har haft det jäkligt soft och roligt. I fredags var jag ute och tog några öl me louise och bara tjötade o hade trevligt,

igår åkte vi och badade, solade, picknickade och sen drog vi ut på kvällen igen me hennes kompisar. Jag träffade massa gamla klasskompisar osv, så det va sköjj!

Såatte. Blev en kebabtallrik nyss. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Dagens stora garv. 😆

Ensam i längsta!

SHrlalalalalal! *Dansar på bordet* *ollar grahns kaffekopp*

LALALALALA! Weeeeeeeeeeeeeeeeh! hohohoho

lite måleri på gång. Ni känner nog igen motivet:

skuldugglan.gif

Japp. Det är skuldugglan.

EDIT: ändrade storleken så dingbats blir glad.

Skuldugglan! 😆 hahaha

Mest poäng totalt

Rank 	Spelare 	Poäng
1	Freudrik 	641 poäng
2	UlrikeMeinhof 	479 poäng
3	laxlaxlax 	439 poäng
4 	lowlifezzz 	179 poäng
5 	Memphis 	8 poäng

Bäst streak totalt

Rank 	Spelare 	Streak

1	laxlaxlax 	5 rätt i rad!
2	Freudrik 	5 rätt i rad!
3	UlrikeMeinhof 	5 rätt i rad!
4 	lowlifezzz 	3 rätt i rad!
5 	Memphis 	1 rätt i rad!

Mest online totalt

Rank 	Spelare 	Online-tid

1	Freudrik 	1.1 dag
2	laxlaxlax 	16.4 tim
3	UlrikeMeinhof 	11.6 tim
4 	lowlifezzz 	8.1 tim
5 	Memphis 	6.0 tim

xD

Postat

Grabbar.. om man skulle göra en bild av längsta.. hur skulle det se ut? Är det ett rum? Tydligen finns det ett bord och grahns kaffekopp. men vad mer? Stolar?

Postat

Den "största" sommarplågan i Sverige (om man tänker längd och placering på topplistor under en sommar) sedan 1991 är följande låt:

Känner inte igen alls.

Postat

Grabbar.. om man skulle göra en bild av längsta.. hur skulle det se ut? Är det ett rum? Tydligen finns det ett bord och grahns kaffekopp. men vad mer? Stolar?

Det är väl rimligtvis en korridor.

Postat (redigerat)

Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv.

Ganska stökigt, då det inte hänger någon tjej i längsta.

😄

Redigerat av Memphis
Postat

Jag ser längsta ungefär som ett fika/lunch-rum, där folk kommer och går, sätter sig med en kopp och pratar om allt och inget för en stund. Ibland roar sig med att spela med varandra, både musik och och sällskapsspel, frågesport osv. Så det som finns är: Bord, stolar, kaffebryggare(!), lite kortlekar, lite musikinstrument liggandes kring en gammal utsliten soffa. På väggarna hänger en vild blandning av bilder på ugglor, serier, söta kvinnor (som dingis hängt upp) osv.

😄

Så ser inte jag det ALLS.

Postat

Vad är det du vet Fidden som du inte förtäljer oss?

om man ska döma av oxie, så är det dingbats som vet allt. xD

Postat

Tror jag ska rensa facebookvännerna lagom till höstterminen börjar. Då ryker nog en fem tio stycken.

Ungefär som man rensar fisk då. ☺️

Postat (redigerat)

om man ska döma av oxie, så är det dingbats som vet allt. xD

Och att jag inte kan nått alls då menar du? :rolleyes:😛

Redigerat av Memphis
Postat

😄

Är med dig hela vägen!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.