Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Du är på festival. Du är jävligt pepp på det. Du tycker om mig. Du får ett sms från mig kl 00.15 där det står "Hoppas du passar på och dricker ordentligt" (exakt så). (1)Blir det blött i trosan? Om inte, (2)hur skulle du formulera det istället?

(1)Inte det minsta faktiskt.

(2)Kanske nån ordvits.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

(1)Inte det minsta faktiskt.

(2)Kanske nån ordvits.

(1) Beror det enbart på att du inte har några trosor och att du inte har något kvinnligt könsorgan?

(2) Men jag vill ju att det ska anknyta till sammanhanget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Byt osthyvel. Eller skaffa en skifthyvel.

Jag är tveksam om jag ens har någon osthyvel.. det är ju något som brödätare använder. Själv äter jag oftast ostkuber om jag äter ost.

Link to comment
Dela på andra sajter

(1) Beror det enbart på att du inte har några trosor och att du inte har något kvinnligt könsorgan?

(2) Men jag vill ju att det ska anknyta till sammanhanget.

(1) nej. det var ett ganska ihåligt meddelande. Om nånting blev jag besviken.

(2) Säg att du har fest i en val, men att du inte kan se henne någonstans. Sen kan du fråga om ni kan träffas och ha trevligt i blåshålet.

Link to comment
Dela på andra sajter

(1) nej. det var ett ganska ihåligt meddelande. Om nånting blev jag besviken.

(2) Säg att du har fest i en val, men att du inte kan se henne någonstans. Sen kan du fråga om ni kan träffas och ha trevligt i blåshålet.

(1) Men jag förutsätter att hon faktiskt är full. Då kanske det är liiiiiiite roligt. Man kanske kan spetsa det med något utropstecken eller så? Vafan kom igen

(2) "Fest i val" är uttjatat. Sen känns det inte direkt som att det är ordvitsdags, nu när hon har så kul på riktigt. Då känns det lite som att jag försöker förstöra hennes roliga med någonting låtsasroligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

(1) Men jag förutsätter att hon faktiskt är full. Då kanske det är liiiiiiite roligt. Man kanske kan spetsa det med något utropstecken eller så? Vafan kom igen

(2) "Fest i val" är uttjatat. Sen känns det inte direkt som att det är ordvitsdags, nu när hon har så kul på riktigt. Då känns det lite som att jag försöker förstöra hennes roliga med någonting låtsasroligt.

Förväntar du dig att jag ska komma med BRA råd vad gäller raggning?

Hur många liter vin har du druckit? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Förväntar du dig att jag ska komma med BRA råd vad gäller raggning?

Hur många liter vin har du druckit?

Hehe.

En öl (Beck's, 33 cl) + en till öl (Newcastle, 33 cl) + ett glas rödvin.

Borde dricka vatten också känner jag, annars kan det bli otrevligt.

Seriöst, hur mycket i skiten sitter jag om jag faktiskt sms:ar det jag tänkte? Känns som jag ligger på plus som det är, så antingen puttar jag ner mig ett snäpp eller så bara bekräftar jag min position som hennes bra kompis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hon svarar något kul på det har du henne på kroken.

Ja. Om hon helt av sig självt ringer mig och säger att hon är på väg med tåget och har köpt kondomer så har jag henne också på kroken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oshyvel till gurka är helt jävla jätterätt! Såjavladeså.

(Det är ganska najs att hyvla leverpastej med osthyvel också... ptja, inte den bredbara då'rå 😑 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Oshyvel till gurka är helt jävla jätterätt! Såjavladeså.

(Det är ganska najs att hyvla leverpastej med osthyvel också... ptja, inte den bredbara då'rå 😑 )

men alltså, vad har man gurkan till då? För den kan iallafall inte vara i någon sallad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oshyvel till gurka är helt jävla jätterätt! Såjavladeså.

(Det är ganska najs att hyvla leverpastej med osthyvel också... ptja, inte den bredbara då'rå 😑 )

Man kan väl förfaan i helvete inte använda osthyvel heller???

Använd min skiftnyckel istället 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

1+1+1+1 glas rödvin och CHAE är i zonen. Fan, vad jag skriver nu 🙂 Saknar fortfarande tjejen though 😑🙁

Sms:a henne att du hoppas att hon passar på och dricker ordentligt så kanske hon blir kåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sms:a henne att du hoppas att hon passar på och dricker ordentligt så kanske hon blir kåt.

Jag ser inte det hända 😑 Kan bero på att hon hänger med sin sjuke bror men jag ska vidarebefordra ditt förslag 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...