slejnard Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Tja! 😄 En blondin kommer farande i sin sportbil o blir stoppad av en kvinnlig blond polis. - Kan jag få se körkortet. Blondinen letar i handväskan och säger stressat: - Hur ser det ut? - Fyrkantigt och så är det en bild på dig, säger polisen. Blondinen hittar en fyrkantig spegel och räcker över den. Polisen tittar på den, lämnar tillbaka spegeln o säger: - Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis! 😉
Micke H Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Tja! 😄 En blondin kommer farande i sin sportbil o blir stoppad av en kvinnlig blond polis. - Kan jag få se körkortet. Blondinen letar i handväskan och säger stressat: - Hur ser det ut? - Fyrkantigt och så är det en bild på dig, säger polisen. Blondinen hittar en fyrkantig spegel och räcker över den. Polisen tittar på den, lämnar tillbaka spegeln o säger: - Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis! 😉 😆
Dingbats Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Tja! 😄 En blondin kommer farande i sin sportbil o blir stoppad av en kvinnlig blond polis. - Kan jag få se körkortet. Blondinen letar i handväskan och säger stressat: - Hur ser det ut? - Fyrkantigt och så är det en bild på dig, säger polisen. Blondinen hittar en fyrkantig spegel och räcker över den. Polisen tittar på den, lämnar tillbaka spegeln o säger: - Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis! 😉 - Vad har du för busskompressor förresten? Jag kan fixa rabatt på SSL 😉
Memphis Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Tja! 😄 En blondin kommer farande i sin sportbil o blir stoppad av en kvinnlig blond polis. - Kan jag få se körkortet. Blondinen letar i handväskan och säger stressat: - Hur ser det ut? - Fyrkantigt och så är det en bild på dig, säger polisen. Blondinen hittar en fyrkantig spegel och räcker över den. Polisen tittar på den, lämnar tillbaka spegeln o säger: - Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis! 😉 😄
laxlaxlax Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Nu tycker jag vi allihopa tar oss i kragen och kör en scandisk & defrag. Erkänn att det var länge sen.
CHAE Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 - Vad har du för busskompressor förresten? Jag kan fixa rabatt på SSL 😉 😄
Dingbats Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Nu tycker jag vi allihopa tar oss i kragen och kör en scandisk & defrag. Erkänn att det var länge sen. Vad läskig du är. Jag satt och försökte glömma bort att det är dags att göra backup.
CHAE Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Nu tycker jag vi allihopa tar oss i kragen och kör en scandisk & defrag. Erkänn att det var länge sen. 😊
Pazo Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Nu tycker jag vi allihopa tar oss i kragen och kör en scandisk & defrag. Erkänn att det var länge sen. Sånt behöver man ju inte göra 😉
Dingbats Postat 29 juli 2011 Postat 29 juli 2011 Nej, fsck körs var fyrtionde uppstart, inget man behöver tänka på direkt.
Recommended Posts