Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons
Jag är 95% säker på att en tjej som jag satt och spanade in på lunchrasten tittade på mig också hela tiden. I typ fem tio minuter medans hon satt och åt en glass tittade vi på varann fram och tillbaks. Med mina referensramar så motsvarar det ungefär det som andra ser som långt svettigt sex bakom Konsum.

https://www.studio.se/index.php/topic/46644-den-allmaenna-snacktraaden-2008/page__view__findpost__p__768293

Henne såg jag idag på stan. Såg henne i ögonen men kändes inte som hon kände igen mig, med all rätt.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Ringde UPS och dubbelkollade att allt var okej med min order. 😛 Chauffören har fått uttryckliga order att om porten inte är öppen så ska han ringa mig.

Fattar inte varför några dumb-asses envisas med att stänga dörren när jag ställt upp den. 🤪 Imorse skrev jag en lapp till och med och ÄNDÅ, när jag var nere alldeles nyss, hade någon stängt den. 😠 Folk är dumma i huvudet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag var och kollade på en lägenhet nyss. Skitmysig kille som bodde där, en gammal radiopratare och kultursnubbe. En sån där bekväm och intelligent medelålders man, nyvaken med rufsigt hår, lite gråa strån, barfota och genomtrevligt leende som inte bryr sig om hur han ser ut. Hade en flickvän i min ålder. Bra snack, de bjöd på kaffe. Men lägenheten var pytteliten och låg på bottenplan. Insåg rätt snart att det inte var rätt grej för mig. Bara det att dörrkarmen in till köket var så låg att jag var tvungen att böja mig var gång jag gick förbi. Så kan man ju inte ha det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, jaaaa. 😛

Om jag idag får både gitarr och ragg så blir det en riktigt jäkla bra dag. xD

Vem vet! håller tummarna för dig. Hur kändes det på hankypanky då? Brukar se gott om såna där tuttfior som jag kan tänka mig du gillar? Blicken uppåt, kameran har urringningen i centrum osv..

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem vet! håller tummarna för dig. Hur kändes det på hankypanky då? Brukar se gott om såna där tuttfior som jag kan tänka mig du gillar? Blicken uppåt, kameran har urringningen i centrum osv..

Haha, nej, jag dömer kanske inte någon efter bilderna men fjortisbilder är ganska så stor turn-off. Jag har inte kollar runt så mycket än.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...