Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nej...

Det är såhär - i mitt hus är det ingen portkod, utan bara en kod som man kan koppla till en telefon, men bara handfasta telefoner (korkat!) Jag använder den inte.

Jag hade därför ställt upp portdörren så dom kunde komma upp. Dock var det någon jackass som hade stängt dörren iallafall! Vilket resulterade i att killen inte kom in. Men istället för att ringa mig så åkte han bara vidare och sket i mig! 😮

Jag ringde dom och hon jag pratade med lovade att chauffören skulle ringa om han inte kom in nästa gång, ivlket är imorgon. 😏

Så brukar jag göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm lagom kul. Ungefär som Telias tekniker back in the day "Vi kommer att besöka Ert hem för installation av Er teleprodukt mellan kl 9.00-17.00."

Nu börjar det påminna om mina eskapader.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det överlägset godaste att småäta när man är lite småhungrig och kollar vad som finns är russin.

Jag har fobi för russin.

Den enda fobi jag har förutom bikakor.

Jag företäller mig att alla russin är döda spyflugor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon ska jag ut för första gången sen jag blev singel.

Eller ja, jag var ute med en polare för nån vecka sedan och snackade om allt. Men det räknas inte, för då mådde jag så piss att inte ens en naken Pamela Anderson hade fått mig att vilja ligga. ^^

Ska kontakta mitt ex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför i helvette... är dom i sverige när dom själva är britter. 😱

Däffö att Kenneth Branagh måste vara i Sverige och Ystad och spela in manuset om det ska stämma med manuset.

Frågan är väl inte varför de är i Sverige utan snarare varför de valt Branagh.

Men svaret på den frågan är att det ska vara en engelsktalande skådis för att filemn ska slå igenom och ingen med

grötvälska i strupen enligt internationella mått mätt, dvs svenska...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis måste man ta kontakt men det löser sig automatiskt tycker jag.

Det är väldigt olika från person till person hur mycket som löser sig automatiskt. Vissa kan inte gå och skita utan hjälp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Däffö att Kenneth Branagh måste vara i Sverige och Ystad och spela in manuset om det ska stämma med manuset.

Frågan är väl inte varför de är i Sverige utan snarare varför de valt Branagh.

Men svaret på den frågan är att det ska vara en engelsktalande skådis för att filemn ska slå igenom och ingen med

grötvälska i strupen enligt internationella mått mätt, dvs svenska...

🙂

Fast det var rätt så bra ändå.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...