Neosus Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Jag vet inte om den brittiska Wallander är så bra. Jag vet inte. Varför i helvette... är dom i sverige när dom själva är britter. 😱
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Nej... Det är såhär - i mitt hus är det ingen portkod, utan bara en kod som man kan koppla till en telefon, men bara handfasta telefoner (korkat!) Jag använder den inte. Jag hade därför ställt upp portdörren så dom kunde komma upp. Dock var det någon jackass som hade stängt dörren iallafall! Vilket resulterade i att killen inte kom in. Men istället för att ringa mig så åkte han bara vidare och sket i mig! 😮 Jag ringde dom och hon jag pratade med lovade att chauffören skulle ringa om han inte kom in nästa gång, ivlket är imorgon. 😏 Så brukar jag göra.
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Mmm lagom kul. Ungefär som Telias tekniker back in the day "Vi kommer att besöka Ert hem för installation av Er teleprodukt mellan kl 9.00-17.00." Nu börjar det påminna om mina eskapader. 🙂
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Det överlägset godaste att småäta när man är lite småhungrig och kollar vad som finns är russin. Jag har fobi för russin. Den enda fobi jag har förutom bikakor. Jag företäller mig att alla russin är döda spyflugor.
Overkill Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Jag fick två i ögat förut när jag duschade. Gör fortfarande ont. Kommer jag dö nu? 😕 vad tror du, debatt?
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Imorgon ska jag ut för första gången sen jag blev singel. Eller ja, jag var ute med en polare för nån vecka sedan och snackade om allt. Men det räknas inte, för då mådde jag så piss att inte ens en naken Pamela Anderson hade fått mig att vilja ligga. ^^ Ska kontakta mitt ex.
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Jag fick två i ögat förut när jag duschade. Gör fortfarande ont. Kommer jag dö nu? 😕 vad tror du, debatt? Varför tog du med dig russinen i duschen??
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Varför i helvette... är dom i sverige när dom själva är britter. 😱 Däffö att Kenneth Branagh måste vara i Sverige och Ystad och spela in manuset om det ska stämma med manuset. Frågan är väl inte varför de är i Sverige utan snarare varför de valt Branagh. Men svaret på den frågan är att det ska vara en engelsktalande skådis för att filemn ska slå igenom och ingen med grötvälska i strupen enligt internationella mått mätt, dvs svenska... 🙂
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Jag fick två i ögat förut när jag duschade. Gör fortfarande ont. Kommer jag dö nu? 😕 vad tror du, debatt? Varför tog du med dig två tvålar i duschen? Räckte det inte med en?
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Jag har (precis som Memphis) hört och sett på European League-fotbollen hela kvällen här. Dassig internetspeed bara.
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Förra veckan fick jag en uppenbarelse. Det var en blond tjej på 1.70.
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Idag har jag tränat igen, precis som igår. Pall är underskattat. Bara Stenmark som kört med det regelbundet vad jag vet.
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Förra veckan fick jag en uppenbarelse. Det var en blond tjej på 1.70. Var hon snygg?
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Givetvis måste man ta kontakt men det löser sig automatiskt tycker jag. Det är väldigt olika från person till person hur mycket som löser sig automatiskt. Vissa kan inte gå och skita utan hjälp.
Neosus Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Däffö att Kenneth Branagh måste vara i Sverige och Ystad och spela in manuset om det ska stämma med manuset. Frågan är väl inte varför de är i Sverige utan snarare varför de valt Branagh. Men svaret på den frågan är att det ska vara en engelsktalande skådis för att filemn ska slå igenom och ingen med grötvälska i strupen enligt internationella mått mätt, dvs svenska... 🙂 Fast det var rätt så bra ändå. 😱
Recommended Posts