Micke H Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Tjejen: Hej Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu! Tjejen: Vill du att jag ska gå? Killen: Nej, var har du fått det i från? Bara tanken får mig att må dåligt. Tjejen: Älskar du mig? Killen: Självklart, alla tider på dygnet. Tjejen: Har du bedragit mig någon gång? Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens? Tjejen: Vill du kyssa mig? Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det. Tjejen: Skulle du någonsin slå mig? Killen: Är du galen? Du känner väl mig? Tjejen: Kan jag lita på dig? Killen: Ja älskling. Tjejen: Älskling. Nu läser du texten nerifrån och upp !
Memphis Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 vi hänger i novice-5 Kommer kanske in sen, ska bara plugga färdigt. Inte för att jag kommer klara så många frågor men e kul att försöka. 😛
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 För mig är matlagning mycket en fråga om att blanda konsistenser så de passar, krispigt med krämigt, frasigt med såsigt, tuggmotstånd osv. Men kokt torsk med nudlar i koksmjölk.. hehe. hur var upplevelsen att äta det, då? Nja, blanda ätligt med ätligt kör jag mest på. Det var... ätligt.
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Jag drar nog snart från frågesporten, måste fixa en grej med danskan.
laxlaxlax Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Hej lax! Hur har din dag varit? ' Hej Memphy! Bra får jag väl säga. Inte så händelserik.. men har sagt till mig själv att jag borde vila så det är väl som det ska då. Varit på fantasybokhandeln, fottat lyan till lägenhetsbytarsidan, snackat i telefon, läst, städat, druckit té, vattnat växterna, nätat. Själv?
Memphis Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 ' Hej Memphy! Bra får jag väl säga. Inte så händelserik.. men har sagt till mig själv att jag borde vila så det är väl som det ska då. Varit på fantasybokhandeln, fottat lyan till lägenhetsbytarsidan, snackat i telefon, läst, städat, druckit té, vattnat växterna, nätat. Själv? Låter som en avkopplande dag, sånt behöver man ju också. "Nätat" låter som att stå och tillverka fisknät typ. 😄 Inte varit så händelserikt här heller. Har pluggat hela dagen, varvat med att komponera på guran och dricka kaffe.
laxlaxlax Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Fan man måste vara laddad för att palla tempot på novice#5 när man lirar med dingan och fido.
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Fan man måste vara laddad för att palla tempot på novice#5 när man lirar med dingan och fido. Nu är det påt igen!
Fidden Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Idag gick jag och lirade lite foppoll och sen till gymmet o tränade benen istället för att lägga mig i soffan och somna framför family guy, som jag i vanliga fall gör efter jobbet. Nu hoppas jag att det gör att man somnar lättare sen.
Memphis Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Dingis är en jävel på Oxie. Jag gav upp. Är väldigt uttråkad här, brukar sällan vara det.
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 (redigerat) Dingis är en jävel på Oxie. Jag gav upp. Är väldigt uttråkad här, brukar sällan vara det. Ring flickvännen då och förslå lite najs vuxenmys... 😕 EDIT: nej fan 8 mil från varandra.. sorry my bad 😊 EDIT #2: ring Grahn och föreslå lite spontanvuxenmys 🙂 EDIT #3: se edit #1... 😛 Redigerat 28 juli 2011 av CHAE
Memphis Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 🙁 Fast jag ska till henne i helgen så det ska bli gött. Lite segt när alla ens polare åkt hem över sommarn också. Fett dött här. 😛
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Åtta Mil är IngenTing för Maj Åtta Mil är IngenTing för Maj
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 🙁 Fast jag ska till henne i helgen så det ska bli gött. Lite segt när alla ens polare åkt hem över sommarn också. Fett dött här. 😛 Sweet! The prize you have to pay when du inte drar till morsan, hänger och får käk
Memphis Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 EDIT #2: ring Grahn och föreslå lite spontanvuxenmys 🙂 EDIT. se edit #1... 😛 😆
Micke H Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Har anmält mig till Laxens datingsida nu. ☺️ Får se vad som händer.
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Har anmält mig till Laxens datingsida nu. ☺️ Får se vad som händer. Spännande... Inte visste jag att laxen drev en datingsida.. "Glada Laxen" typ då eller...? 😕 "Rom för dig - här lägger vi inte krokben för varandra" "Glada Laxen - här går alla mot strömmen" I could do this AAAAALL night long bara så att ni vet 😑
Neosus Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Spännande... Inte visste jag att laxen drev en datingsida.. "Glada Laxen" typ då eller...? 😕 "Rom för dig - här lägger vi inte krokben för varandra" "Glada Laxen - här går alla mot strömmen" I could do this AAAAALL night long bara så att ni vet 😑 😛
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Att ragga är en konstart... 😑 Hur det nu kan vara en konstart att vara sig själv
Recommended Posts