Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Fullkornsnudlar med torsk i sambal och kokosmjölk ser ut som någon absurdistisk blandning mellan kokt aphjärna och en sedan länge torkad och stelnad spya från någon man absolut inte vill veta vad den har ätit. Hett tips!

Längstas egen Carl-Jan har talat 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det överlägset godaste att småäta när man är lite småhungrig och kollar vad som finns är russin.

Ord på det, hund!

Russin är f ö bowlingklot som Sun-Maid har krympt. Gör vad ni vill med den informationen

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Fullkornsnudlar med torsk i sambal och kokosmjölk ser ut som någon absurdistisk blandning mellan kokt aphjärna och en sedan länge torkad och stelnad spya från någon man absolut inte vill veta vad den har ätit. Hett tips!

haha foto!

Och följdfråga: hur tänkte du? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon ska jag ut för första gången sen jag blev singel.

Eller ja, jag var ute med en polare för nån vecka sedan och snackade om allt. Men det räknas inte, för då mådde jag så piss att inte ens en naken Pamela Anderson hade fått mig att vilja ligga. ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

haha foto!

Och följdfråga: hur tänkte du? 😄

Tog inget, helt medvetet! Vill inte bli en sån som matbloggar och sånt.

Jag tänkte, det var ju gott det jag gjorde igår, med gammal uppvärmt ris och koka torsk i kokosmjölk med lite lök och så. Så jag började göra det, men kom på att jag inte hade något ris kvar. Så jag fick slänga i ett knippe nudlar i samma kastrull mot slutet där, och så kokade allt vatten bort, så det blev bara en enda gegga. Mums.

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig är matlagning mycket en fråga om att blanda konsistenser så de passar, krispigt med krämigt, frasigt med såsigt, tuggmotstånd osv.

Men kokt torsk med nudlar i koksmjölk.. hehe. hur var upplevelsen att äta det, då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...