CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Fullkornsnudlar med torsk i sambal och kokosmjölk ser ut som någon absurdistisk blandning mellan kokt aphjärna och en sedan länge torkad och stelnad spya från någon man absolut inte vill veta vad den har ätit. Hett tips! Längstas egen Carl-Jan har talat 😄
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 De e bättre att käka chips EFTER du har äcklat med musen. 😑 Du kommer ut alldeles för sällan, Grahn... 😛
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Du kommer ut alldeles för sällan, Grahn... 😛 Så som han snackar känns det som han inte har någon garderob att komma ut ur...
Overkill Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Jag får väldigt lätt handsvett med spelkontroller. Tyvärr inget jag kan göra något åt - jag är bara glad att jag inte får det lika lätt med gitarren. Eller med snoppen. Såatte.
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Så som han snackar känns det som han inte har någon garderob att komma ut ur... ☺️
Memphis Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 (redigerat) Eller med snoppen. Såatte. xD Redigerat 28 juli 2011 av Memphis
Overkill Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Det överlägset godaste att småäta när man är lite småhungrig och kollar vad som finns är russin.
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Det överlägset godaste att småäta när man är lite småhungrig och kollar vad som finns är russin. Ord på det, hund! Russin är f ö bowlingklot som Sun-Maid har krympt. Gör vad ni vill med den informationen 😑
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Det överlägset godaste att småäta när man är lite småhungrig och kollar vad som finns är russin. Njae. Nötter.
laxlaxlax Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Fullkornsnudlar med torsk i sambal och kokosmjölk ser ut som någon absurdistisk blandning mellan kokt aphjärna och en sedan länge torkad och stelnad spya från någon man absolut inte vill veta vad den har ätit. Hett tips! haha foto! Och följdfråga: hur tänkte du? 😄
Micke H Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Imorgon ska jag ut för första gången sen jag blev singel. Eller ja, jag var ute med en polare för nån vecka sedan och snackade om allt. Men det räknas inte, för då mådde jag så piss att inte ens en naken Pamela Anderson hade fått mig att vilja ligga. ^^
Fidden Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 En naken pamela anderson hade nog fått mig att kräkas.
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 haha foto! Och följdfråga: hur tänkte du? 😄 Tog inget, helt medvetet! Vill inte bli en sån som matbloggar och sånt. Jag tänkte, det var ju gott det jag gjorde igår, med gammal uppvärmt ris och koka torsk i kokosmjölk med lite lök och så. Så jag började göra det, men kom på att jag inte hade något ris kvar. Så jag fick slänga i ett knippe nudlar i samma kastrull mot slutet där, och så kokade allt vatten bort, så det blev bara en enda gegga. Mums.
laxlaxlax Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 För mig är matlagning mycket en fråga om att blanda konsistenser så de passar, krispigt med krämigt, frasigt med såsigt, tuggmotstånd osv. Men kokt torsk med nudlar i koksmjölk.. hehe. hur var upplevelsen att äta det, då?
Overkill Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Nej jag blev disconnectad men jag ska ändå ut och springa nu tänkte jag.
Overkill Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Kommer nog komma tillbaka med både skoskav och huvudvärk. Men jaja.
Recommended Posts