Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

0:33 😄

"Kåmm å prov på Nårrlands senaste tillskått 'Trailer 3000' - alla familjers drömboende, jomenvisst!"

"Jåh... Hä se fin ut...Jåh... 😑 "

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som vill ha medlidande med mig för att jag inte fick min gura idag? 🙁

He tråkit 🙁

Jävligt ghey att behöva vänta på grejer man köpt. Speciellt om man har sett fram emot det 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm. 😏 Kul också att jag måste vara hemma mellan 09.00-19.00. xD

Mmm lagom kul. Ungefär som Telias tekniker back in the day "Vi kommer att besöka Ert hem för installation av Er teleprodukt mellan kl 9.00-17.00."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nåja, jag tar väl sjukledigt imorgon också. :rolleyes: Förberedde mig med att köpa all mat jag behövde samt lite snacks. xD

När väl guran är på plats så åker den bara ur chipsflottehänderna. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nåja, jag tar väl sjukledigt imorgon också. :rolleyes: Förberedde mig med att köpa all mat jag behövde samt lite snacks. xD

God fucking damn! Du är så jävla solid! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

När väl guran är på plats så åker den bara ur chipsflottehänderna. 😄

HEEEEEEEEELL NO! Jag lånar inte ens ut guran utan att låta motparten tvätta händerna först. 😛 Vem vet om han runkat bara några minuter innan?

God fucking damn! Du är så jävla solid! 🥰

😮🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är verkligen allergisk mot sånt btw. Typ handkontroller till ett tv-spel som är helt flottiga och liknande, sjukt störande.

Jag får väldigt lätt handsvett med spelkontroller. Tyvärr inget jag kan göra något åt - jag är bara glad att jag inte får det lika lätt med gitarren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får väldigt lätt handsvett med spelkontroller. Tyvärr inget jag kan göra något åt - jag är bara glad att jag inte får det lika lätt med gitarren.

Jo, jag med men det är rejält annorlunda mot någon som käkat chips en hel kväll och på sin höjd torkat av sig på brallorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag med men det är rejält annorlunda mot någon som käkat chips en hel kväll och på sin höjd torkat av sig på brallorna.

Haha, det är iofs sant. Jag klarar inte ens av att äta chips vid datorn av den anledningen - känns äckligt att röra vid musen då.

(Yes, misstolka away! xD )

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är verkligen allergisk mot sånt btw. Typ handkontroller till ett tv-spel som är helt flottiga och liknande, sjukt störande.

Eller HUR! 😏

Jag höll på att misshandla min kompis till döds med en spade för att att han satte en flottig tumme på min SG en gång... Jävla idiot! 😠

Jo, jag med men det är rejält annorlunda mot någon som käkat chips en hel kväll och på sin höjd torkat av sig på brallorna.

Riktigt nääästy

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Fullkornsnudlar med torsk i sambal och kokosmjölk ser ut som någon absurdistisk blandning mellan kokt aphjärna och en sedan länge torkad och stelnad spya från någon man absolut inte vill veta vad den har ätit. Hett tips!

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, det är iofs sant. Jag klarar inte ens av att äta chips vid datorn av den anledningen - känns äckligt att röra vid musen då.

(Yes, misstolka away! xD )

Jåh.. De e bättre att käka chips EFTER du har äcklat med musen. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...