Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Amen vart fan ligger det. Bortanför kiruna? Vid världens ände? xD

Är den till salu? 😱

Hahah

..nämen ja.. Jo!

ett par hundringar kanske? + frakt

😄

Annons
Postat

Det är inte långt kvar tills jag har varit norr om Kiruna i halva mitt liv. Länge (tyckte jag) hade jag aldrig varit norr om någonting.

Postat (redigerat)

Jam, björk.

Eagle LT10-8

A44976.jpg

Ett fynd faktiskt, 95 kr.

Tolvtums.

Fråga efter Dragan om du behöver mer info.

Redigerat av debatt
Postat

Jam, björk.

Eagle LT10-8

Ett fynd faktiskt, 95 kr.

Tack för tips! Kom på att jag faktiskt har rabatt där! De som har replokal hos Sensus får det. Såatte. ☺️

Postat

Hm, om jag kalkylerat rätt så har jag fan ta mig råd med Fendern redan nästa månad.

Postat

Har man aldrig besökt Åsele marknad så har man inte levt 😑

Postat (redigerat)

Har man aldrig besökt Åsele marknad så har man inte levt 😑

Eller HUR! ☺️

Jag har överlevt en jävla massa marknader... 😊

Nu lever jag gott utan skiten... 😱

Redigerat av Neosus
Postat

Skorstenskurragömma

Hur fan tänkte han där liksom?

"Äh va fan, jag kryper upp i skorstenen och avvaktar. Det här är ju en no brainer 🙂 Frågar är hur jag kommer ut igen.. Äsch, hur svårt kan det va?!"

Postat

Jäla bönder! 😄

Käften jefla bikermiffo! 😏

🥰

Postat

Har gitarren kommit?

Nej...

Det är såhär - i mitt hus är det ingen portkod, utan bara en kod som man kan koppla till en telefon, men bara handfasta telefoner (korkat!) Jag använder den inte.

Jag hade därför ställt upp portdörren så dom kunde komma upp. Dock var det någon jackass som hade stängt dörren iallafall! Vilket resulterade i att killen inte kom in. Men istället för att ringa mig så åkte han bara vidare och sket i mig! 😮

Jag ringde dom och hon jag pratade med lovade att chauffören skulle ringa om han inte kom in nästa gång, ivlket är imorgon. 😏

Postat

Ameh vicka nötter. xD

De är råstabila ju! 😠 Kickar iaf Uddevallas legion av arslen alla dagar i veckan

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.