debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Knektar som fäktar Hundar som pundar Blandade ihop... Nektar var ju inte svenskar. 😱
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Jo om man samtidigt är snäll. 😑 Jo, om du samtidigt har expertkunskap inom "alla" områden.
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 En allmänbildad person ser jag som en läkare på en vårdcentral som inte kan hjälpa dig med mer än att skriva remisser till sådana som kan. 😐☺️😑
Overkill Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Om allt vill väl ska jag på konsert med iBella i Stockholm i augusti! http://www.berns.se/extra/news/?id=1716&template=/dmfl_templates/concert_subpage.html&lang=se Hoppas hoppas Kul! Men... "I januari 2005 hade långfilms dokumentären "The Devil och Daniel Johnston" premiär på Sundance Film Festival och på filmfestivaler runt om i världen." *ryser*
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Om jag ber dig sluta, vad händer då? Då tar jag lite illa vid mig och går och lägger mig ledsen.
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Om jag ber dig sluta, vad händer då? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! 😎 HAHAHAHAHAHA!!!!! Queen Varför just Queen? Venne... 😐 kändes "dig".
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Kul! Men... "I januari 2005 hade långfilms dokumentären "The Devil och Daniel Johnston" premiär på Sundance Film Festival och på filmfestivaler runt om i världen." *ryser* Du tänker på särskrivningen? Ska genast sms:a henne och säga att det går tyvärr inte, de särskrev på hemsidan.
Neosus Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Jo, om du samtidigt har expertkunskap inom "alla" områden. Jo men det har jag.. 😱😊
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 En allmänbildad person ser jag som en läkare på en vårdcentral som inte kan hjälpa dig med mer än att skriva remisser till sådana som kan. 😐☺️😑 ...som remitterar dig till ortopeden för din blodsmak i munnen 😑
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Att Vincent Kompany, numera i Manchester City sedan 3 år, tidigare har spelat i Anderlecht och Hamburger SV - är det allmänbildning Dingbats?
Neosus Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Nä nu ska jag ut på stan och ragga ännu mer brudar! Va gott!
CHAE Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Nä nu ska jag ut på stan och ragga ännu mer brudar! Lycka till...
laxlaxlax Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Då tar jag lite illa vid mig och går och lägger mig ledsen. Något luktar skumt. Så där beter sig inte en elitist. Jag kanske.. har fått fel uppfattning om dig. Det här tål att tänkas på. *klappar frånvarande en katt*
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Att Vincent Kompany, numera i Manchester City sedan 3 år, tidigare har spelat i Anderlecht och Hamburger SV - är det allmänbildning Dingbats? Nej, det är specialkunskap. Allmänbildning är att veta att Shakespeare skrev Köpmannen i Venedig, att andra världskriget var mellan 1939 och 1945, och att Nacka Skoglund var fotbollsspelare.
Neosus Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Det är inte lätt att va ödmjuk när man sitter på en stor kunskap!
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 ...som remitterar dig till ortopeden för din blodsmak i munnen 😑 Jag har aldrig känt blodsmak i munnen! Bly däremot. Har varit borta ett tag (några dagar). Så fort jag kom hem började det igen. Tror det kan vara vattnet här eller besticken eller ett visst porslin. 😐
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Något luktar skumt. Så där beter sig inte en elitist. Jag kanske.. har fått fel uppfattning om dig. Det här tål att tänkas på. *klappar frånvarande en katt* Jag ljög, naturligtvis. Om du ber mig sluta lovar jag att försöka tänka på det till nästa gång, men förmodligen bara fortsätta som förut. Nåväl, dags att knäppa skärpet på det inre hålet.
Pazo Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Dom svarta tangenterna på min dator blir GANSKA varma ute i solen!
Neosus Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Dom svarta tangenterna på min dator blir GANSKA varma ute i solen! Ja men plocka in tangenterna da... 😛😑😱
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Dom svarta tangenterna på min dator blir GANSKA varma ute i solen! Byt tonart då.
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Nej, det är specialkunskap. Allmänbildning är att veta att Shakespeare skrev Köpmannen i Venedig, att andra världskriget var mellan 1939 och 1945, och att Nacka Skoglund var fotbollsspelare. Vem dikterar villkoren för vad som är allmänbildning? Vad har det för betydelse när Andra Världskriget var? Min bror kan hela Svenska spels historia och innan då det hette Tipstjänst. Är det också specialkunskap?
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Dom svarta tangenterna på min dator blir GANSKA varma ute i solen! Skönt att de inte blir mycket varma.
Dingbats Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Vem dikterar villkoren för vad som är allmänbildning? Vad har det för betydelse när Andra Världskriget var? Min bror kan hela Svenska spels historia och innan då det hette Tipstjänst. Är det också specialkunskap? Jag ska inte diskutera det med dig.
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 *klappar frånvarande en katt* Det ska inte vara "klappar en frånvarande katt"? 😕
debatt Postat 28 juli 2011 Trådstartare Postat 28 juli 2011 Det är inte lätt att va ödmjuk när man sitter på en stor kunskap! Hjo
laxlaxlax Postat 28 juli 2011 Postat 28 juli 2011 Jag ljög, naturligtvis. Om du ber mig sluta lovar jag att försöka tänka på det till nästa gång, men förmodligen bara fortsätta som förut. Ah, en smart liten jäkel. Säger det du vet storebror vill höra och kommer undan med det. Hur blev det såhär, tro?
Recommended Posts