Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hur yttrar sig skogs- i skogslåtarna?

Fråga Grahn

😑

hahaha, Tänkte precis säga till dig att köpa ett sånt för de verkar bra 😄

De är bra

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Om allt vill väl ska jag på konsert med iBella i Stockholm i augusti!

http://www.berns.se/extra/news/?id=1716&template=/dmfl_templates/concert_subpage.html&lang=se

Hoppas hoppas

High five på det!

EDIT: har för mig att jag såg en Daniel J-dokumentär för ett tag sedan.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är ju trevligt med allmänbildade människor som kan föra intressanta samtal och så men fruktansvärt otrevligt med elitism.

Om jag framstår som elitistisk är det bara för att reta dig. Det är skönt att umgås med allmänbildade människor, för då slipper man tänka efter varje gång man ska referera till någonting historiskt/litterärt/geografiskt/etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg han för några år sedan i Malmö, han kunde inte fatta hur det var ljust här när hans armbandsur visade att det var natt - som antagligen var inställd på amerikansk tidszon.

Hehe... han verkar minst sagt lite udda. Eller ja, psykiskt sjuk helt enkelt. Men vissa låtar är riktigt gripande, eller framför allt framförandena.

Link to comment
Dela på andra sajter

För några kvällar sedan drömde jag att debatt bodde granne med mig. debatt bar ett stort och yvigt helskägg och fultvättade på andras tvättider. Dessutom lyssnade han sjukt mycket på Queen.

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

För några kvällar sedan drömde jag att debatt bodde granne med mig. debatt bar ett stort och yvigt helskägg och fultvättade på andras tvättider. Dessutom lyssnade han sjukt mycket på Queen.

😑

HAHAHAHAHAHA!!!!!

Queen

Varför just Queen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...