Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Mätt upp lägenheten med tumstock.. 86 kvadratmeter. Dags att fotta hela lyan och slänga upp bilder och info på bostadsbytarsidorna. Får vi hoppas någon nappar.

Ska förresten spela in en låt med bandet idag i repan. Ska bli spännande. För att skicka till en konstnär som vi ska ha spelning tillsammans med på en spelning om en månad.. Han ska visa målningar på ett slags bildspel samtidigt som vi lirar instrumentella skogslåtar.

Vad har ni för er, längsta? Synd att man missade frågesportstuden igår. Verkar som fröken meinhoff varit igång rejält igen. Själv kan jag noll årtal och noll boktitlar och noll sport men lite biologi och djur o växter och sånt där. Hade vart kul med en sån kategori.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Det har tagit sig in en liten liten liten liten insekt INNANFÖR min skärm! Så den syns genom plasten men går inte att sopa bort, för den är liksom inte på utsidan.

lämna bug report..

Obvious joke men första gången en dator strulade så var det ju faktiskt ett kryp som hade smygit sig in i datorn och kortslutit nån komponent, därav uttrycket bug och buggar, insekt på svenska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska förresten spela in en låt med bandet idag i repan. Ska bli spännande. För att skicka till en konstnär som vi ska ha spelning tillsammans med på en spelning om en månad.. Han ska visa målningar på ett slags bildspel samtidigt som vi lirar instrumentella skogslåtar.

Kul grej!

Påminner om en koncert jag var på i en kyrka där min bror uppträdde på elgitarr men en organist och så dansade en elddansös runt i kyrkan, och lokalen lyste upp i skiftade färger. Rätt ball grej. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska förresten spela in en låt med bandet idag i repan. Ska bli spännande. För att skicka till en konstnär som vi ska ha spelning tillsammans med på en spelning om en månad.. Han ska visa målningar på ett slags bildspel samtidigt som vi lirar instrumentella skogslåtar.

Hur yttrar sig skogs- i skogslåtarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...