Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nepp ingen text men då snackar han ju tydligare än en skåning också.

Tack! Ja, han pratar ju jättebra svenska. Tänkte använda det som en poäng, att SVT till och med textar danskar när de pratar svenska, men tydligen har de lite mer skam i kroppen än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! Ja, han pratar ju jättebra svenska. Tänkte använda det som en poäng, att SVT till och med textar danskar när de pratar svenska, men tydligen har de lite mer skam i kroppen än så.

Det kanske var ett gränsfall för SVT och man fick gå via text-tv om man kände behovet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Breivik och David Duchovny är jävligt lika varandra 😮 Iaf när Breivik hade hår...

Dingbats, du kan väl smälla upp två bilder på sagda personer så får vi se... Har inte möjlighet att kopiera bild-URL:arna nu 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Breivik och David Duchovny är jävligt lika varandra 😮 Iaf när Breivik hade hår...

Dingbats, du kan väl smälla upp två bilder på sagda personer så får vi se... Har inte möjlighet att kopiera bild-URL:arna nu 😑

Jag vet inte vem David Duchovny är så hur ska jag hitta en bild på honom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vem David Duchovny är så hur ska jag hitta en bild på honom?

X-Files David... Annars kan du ju bara bildgoogla honom..typ 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Anders-Behring-Breivik-Norway-Oslo-Terrorist-260.jpgdavid_duchovny.jpg

Hej pôjka...

Jag förstår inte hur man är skapt om man ser någon som helst likhet i ovanstående två personer.

Då är ju Breivik mycket mer lik han som var som fantombild när Palme mördades.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej pôjka...

Jag förstår inte hur man är skapt om man ser någon som helst likhet i ovanstående två personer.

Då är ju Breivik mycket mer lik han som var som fantombild när Palme mördades.

Nej, jag tycker inte heller de är särskilt lika. Men Chae tycker det. Skyll på honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...