Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tog sjukledigt idag så jag kan vara hemma när guran kommer. ☺️ Har även beställt en gitarrställning med plats för sex gitarrer.

Postat

Tog sjukledigt idag så jag kan vara hemma när guran kommer. ☺️ Har även beställt en gitarrställning med plats för sex gitarrer.

Kommer Fantomen också?

Postat

Nepp ingen text men då snackar han ju tydligare än en skåning också.

Tack! Ja, han pratar ju jättebra svenska. Tänkte använda det som en poäng, att SVT till och med textar danskar när de pratar svenska, men tydligen har de lite mer skam i kroppen än så.

Postat

Tack! Ja, han pratar ju jättebra svenska. Tänkte använda det som en poäng, att SVT till och med textar danskar när de pratar svenska, men tydligen har de lite mer skam i kroppen än så.

Det kanske var ett gränsfall för SVT och man fick gå via text-tv om man kände behovet.

Postat

Breivik och David Duchovny är jävligt lika varandra 😮 Iaf när Breivik hade hår...

Dingbats, du kan väl smälla upp två bilder på sagda personer så får vi se... Har inte möjlighet att kopiera bild-URL:arna nu 😑

Postat

Breivik och David Duchovny är jävligt lika varandra 😮 Iaf när Breivik hade hår...

Dingbats, du kan väl smälla upp två bilder på sagda personer så får vi se... Har inte möjlighet att kopiera bild-URL:arna nu 😑

Jag vet inte vem David Duchovny är så hur ska jag hitta en bild på honom?

Postat (redigerat)

Jag vet inte vem David Duchovny är så hur ska jag hitta en bild på honom?

X-Files David... Annars kan du ju bara bildgoogla honom..typ 😑

Redigerat av CHAE
Postat

Hur lång tid extra tar det att få post när man har eftersändning tror ni?

Tror det brukar ta en eller två dar extra.

Postat

Anders-Behring-Breivik-Norway-Oslo-Terrorist-260.jpgdavid_duchovny.jpg

Hej pôjka...

Jag förstår inte hur man är skapt om man ser någon som helst likhet i ovanstående två personer.

Då är ju Breivik mycket mer lik han som var som fantombild när Palme mördades.

Postat

Hej pôjka...

Jag förstår inte hur man är skapt om man ser någon som helst likhet i ovanstående två personer.

Då är ju Breivik mycket mer lik han som var som fantombild när Palme mördades.

Nej, jag tycker inte heller de är särskilt lika. Men Chae tycker det. Skyll på honom.

Postat

Men det är lite roligt med sånt folk faktiskt...

Att folk kan tycka att folk är lika olika folk.

Det är lite folkrörelse över det,

folkligt sådär.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.