Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hade varit roligt om Oxie hade olika avdelningar med olika ämnen. Naturvetenskap, sport, historia osv. Så kunde man gå till det rum där man kan något. 😛

Postat

Hade varit roligt om Oxie hade olika avdelningar med olika ämnen. Naturvetenskap, sport, historia osv. Så kunde man gå till det rum där man kan något. 😛

Det finns många rum i Oxie... 😳

Postat (redigerat)

Det finns många rum i Oxie... 😳

Ja men e ju blandade frågor i alla rum, såatteeehh.

jaha, du försökte vara rolig. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Ja men e ju blandade frågor i alla rum, såatteeehh.

Jo det ställs väl många olika frågor i Oxie... :rolleyes:

Jasså du menar på facebook. OOOKAAY!! 😛

Postat

Fast du lär väl vara körd ivf?

Postat

jag kan iiiingenting om litteratur, bara pyttelite historia, minimalt om geografi, skitdålig på årtal och huvudräkning.

50% av min poängskörd är sport, mestadels hockey. resten är stöld och ren bonnatur. och lite musik om jag hinner före alla hipsters.

Postat

jag kan iiiingenting om litteratur, bara pyttelite historia, minimalt om geografi, skitdålig på årtal och huvudräkning.

50% av min poängskörd är sport, mestadels hockey. resten är stöld och ren bonnatur. och lite musik om jag hinner före alla hipsters.

Fast musikfrågorna är mest hårdrock känns det som.

Jag kan en massa namn och årtal inom många ämnen, även om jag inte kan någonting alls djupare. Jag vet vem som skrev den och den boken, men ingenting om den, typ. Geografi kan jag skitmycket. Sport kan jag nästan ingenting, och inte sån musik som de frågar om.

Postat

JAAAA imorgon kommer iBella dra på festival och bli full, då kanske hon fylle-sms:ar eller KANSKE kanske till och med fylleringer mig!

Postat

Är sådär "solbrändvarm". Brände mig visst lite när jag solade innan idag

Ganska imponerande att hinna solbränna sig mellan typ 00:00 och 00:04.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.