Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

VEM VARE SOM GYMMA?! 😠

Ta din extrakromosom och dra och gymma nu, jävla bikermongo 😏

🥰

😛

Är det socialt accepterat att ha bar överkropp när man sitter ensam hemma vid datorn?

Bara om man är kille. Jag gör det jätteofta. Fidden med, fast han kryddar med att ha makrill på magen, vilket inte är lika socialt accepterat kanske.

Så jag klädde på mig ett par byxor och begav mig mot lidl för att köpa choklad. Precis utanför trappuppgången stod det en snubbe, snubbens farsa och en tjej (troligtvis snubbens tjej) och slet med en soffa.

- Han kan bära!

Jag stannade till och tittade på den där bruden som helt tydligt menade mig. Jag stannade till, spännde blicken i henne, bröt hennes nacke, slet loss hela huvudet så att ryggraden hängde med, slängde iväg det likt en slägga ur ricky bruchs stora nävar.

- Jamennaturligtvis!

Sen kastade jag upp soffan på mina axlar, skuttade upp till deras lägenhet, vecklade ihop den gigantiska soffan så att den gick genom den minimala dörren, vecklade upp soffan på det idealiska soffstället framför tv'n, gjorde en trippel tolo och landade på knä med en arm utåt och den andra på mitt bröst. Huvudet var nedåtböjt, och jag inväntade applåden.

- Vi ställer den där borta va?

I ovan nämnda ställning liksom gled jag bakåt mot dörren, ner för trappan, bort mot lidl.

hehe. 😄

Påminner om när jag skulle hjälpa en vän att flytta. Hon bodde på 10:nde våningen och den tunga soffan gick inte in i hissen så fick ju bära helvetet hela vägen.

Efter några våningar vilade jag och min bror och när jag skulle lyfta igen så stod det en vass brevlåda bakom mig som rev upp ett djupt snitt i ryggen.

Jävla soffor! 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Life as we know it- 5/5 komedi, drama

Peter Pan(riktiga människor)- 5/5 fantasy, äventyr, familj

The tourist- 4/5 Drama, action, romantik

Min låtsas fru(just go with it)- 5/5 komedi, romantik

Dumpad(forgetting Sarah Marshall)- 5/5 komedi, drama

5 sjukt bra filmer, helt klart värda att se!

Link to comment
Dela på andra sajter

Life as we know it- 5/5 komedi, drama

Peter Pan(riktiga människor)- 5/5 fantasy, äventyr, familj

The tourist- 4/5 Drama, action, romantik

Min låtsas fru(just go with it)- 5/5 komedi, romantik

Dumpad(forgetting Sarah Marshall)- 5/5 komedi, drama

5 sjukt bra filmer, helt klart värda att se!

Det där känns så inte du. Från flashback?

Link to comment
Dela på andra sajter

Från någon blogg.

Tänkte väl det. Hade bara sett The Tourist. Den var väl okej, men lite meh, även om det var två skådespelare jag generellt gillar. Oväntat slut dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte väl det. Hade bara sett The Tourist. Den var väl okej, men lite meh, även om det var två skådespelare jag generellt gillar. Oväntat slut dock.

Johnny Depp är rätt ojämn.

Jag är så trött på engelska språket så jag håller mig borta från engelskspråkig film så långt det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

Johnny Depp är rätt ojämn.

Sant. Han spelar väldigt olika roller. Vilket iofs är imponerande men vissa av hans filmer e verkligen kassa (med roller han inte passar i) medan andra e väldigt bra.
Jag är så trött på engelska språket så jag håller mig borta från engelskspråkig film så långt det går.

Vilken lustig anledning att gå miste om så många filmer. Påminner om min kusin som skippar allt amerikanskt och bara tittar på japanska och koreanska filmer. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken lustig anledning att gå miste om så många filmer. Påminner om min kusin som skippar allt amerikanskt och bara tittar på japanska och koreanska filmer. 😛

Fast jag ser ju lika mycket film för det, så jag får ju se en massa andra filmer som jag inte skulle sett annars. Skulle tippa på att min livssumma ändå ligger på amerikansk film i topp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Längsta!

Jag har inte städat. Vart en promenad istället. Är sjukt opepp på städning 😏

Kunde du inte multitaskat och städat samtidigt som du promenerade. Jag tror kommunen skulle bli glad av att plötsligt få en park städad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde du inte multitaskat och städat samtidigt som du promenerade. Jag tror kommunen skulle bli glad av att plötsligt få en park städad.

NEJ! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...