Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Tidpunkt Händelse Ort

23.7.2011 11:45 Klar för sammanställning THOMANN

25.7.2011 thomann 16:51 Varorna transporteras FRANKFURT

26.7.2011 11:00 Varorna transporteras GLOSTRUP, COPENHAGEN

27.7.2011 03:20 Varorna transporteras JARFALLA

😄 :D 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Idag är det en fin dag och man sitter på kontoret och jobbar. Inte ledsen för det, solen filtreras av gardinerna och ger att varmt ljus i mitt lilla kryp in.

Tankarna går fort och precist idag. Mycket bra tankearbete gjort, snart stundar exekveringsläge av allt fin jag kommit på.

Fast egentligen skulle jag vilja vara på havet och segla, jag saknar det mer än vad jag kunde föreställa mig.

Sålde båten för ett tag sedan och jag saknar den grymt mycket. Konstigt jag som var så nöjd med att fått den såld... jaja sånt är livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller på och tabbar en av våra låtar, helt utan gitarr. Det gick skitbra, till och med solot. Men så fastnade jag i sista refrängen. Jag kan lixom inte föreställa mig i huvudet vad det exakt det är jag gör där. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller på och tabbar en av våra låtar, helt utan gitarr. Det gick skitbra, till och med solot. Men så fastnade jag i sista refrängen. Jag kan lixom inte föreställa mig i huvudet vad det exakt det är jag gör där. xD

Vilken tabbe!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller på och tabbar en av våra låtar, helt utan gitarr. Det gick skitbra, till och med solot. Men så fastnade jag i sista refrängen. Jag kan lixom inte föreställa mig i huvudet vad det exakt det är jag gör där.

Du menar under partiet där kompgitarren lägger åtta barré-ackord?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...