Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Äsch, ska man försöka kränga sE X1:an också...? :rolleyes:😕

Postat

Visste inte att det talades iriska i delar av Irland men som tur är kan de flesta av dem även engelska.

Håller på att läsa på här lite nämligen. 😑

Postat

Visste inte att det talades iriska i delar av Irland men som tur är kan de flesta av dem även engelska.

Håller på att läsa på här lite nämligen. 😑

De har också världens sjukaste stavning. Ordet "bhfaighidh" uttalas som engelska "we".

Postat

De har också världens sjukaste stavning. Ordet "bhfaighidh" uttalas som engelska "we".

Ja, såg lite på tuben, verkar helt wacko. 🤪 Är tydligen bara cirka 16 tusen invånare kvar som talar det.

Postat (redigerat)

Saddam, jag läste lite på wiki och det var som jag trodde, plasma-tekniken har blivit bättre.

"Kan drabbas av inbränning av statiska bilder, detta är främst ett problem om man har en plasma av äldre generation då motståndskraften mot inbränning har förbättrats avsevärt i nyare generationer."

Där står också tydligt om för- och nackdelar.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Plasmask%C3%A4rm

Lycka till me köpet, vad det nu än blir.

Redigerat av Memphis
Postat

Saddam, jag läste lite på wiki och det var som jag trodde, plasma-tekniken har blivit bättre.

"Kan drabbas av inbränning av statiska bilder, detta är främst ett problem om man har en plasma av äldre generation då motståndskraften mot inbränning har förbättrats avsevärt i nyare generationer."

Där står också tydligt om för- och nackdelar.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Plasmask%C3%A4rm

Lycka till me köpet, vad det nu än blir.

Jag håller dej ansvarig.

Postat

Jag håller dej ansvarig.

mäh. 😛

Jag bara lägger fram information, upp till dig att ta beslut.

Postat

LCD är bättre...

Bra det går att sova 😑

Jepp! Jag har en sån lcd-tv som ovan.

Funkar utmärkt att kolla o höra på.

TV1, 2 och 4 bara dock.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.