Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Första gången jag kollade igenom seinfeld tyckte jag det var bra men sen mot lsutet blev det mest jobbigt att kolla på det (men det gjorde jag ändå). Nu när jag kollar igenom serien tycker jag det verkligen är asbra! Nu ser jag fram emot att kolla på det och gillar det mycket mer. Det är kul.

Men det kanske jag redan har sagt. Det känns så men jag minns ej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Slå honom på käften. Eller börja ragga på honom så kanske han inte vill träffas längre.

haha 😛 Riktigt så djärva metoder vill jag helst slippa.

Nu kom jag till en jobbig sits, för innan Fallens Dagar så skrev han till mig att han skulle dit. Jag drog ju dit fast sade inget till honom.

Så nu börjar han skriva på chatten på fejjan men jag kan ju inte svara honom för då kommer vi ju säkert komma in på det. 😛 Så får bli att ignorera honom igen, känns jobbigt men han e ju själv jobbig så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Morsan vill ha en cd med Slayer i julklapp.

Trodde brorsan drev med mig när han talade om det...

Hur många julklappar har ni köpt förresten?

Brorsan julklappsshoppade idag.

Killis, är du säker på att detta inte är med i Liftarens Guide?

Link to comment
Dela på andra sajter

CHAE, hur låter Fender Jaguar, menar du?

Vad särskiljer den från Stratocaster och Telecaster?

😕

Auuuh, svårt att förklara 🤪 Muffligare, brummigare, skönare all over i clean-läge (tokdistar aldrig guror) och har en asskön mid i overdrive-läge. Jag upplever Stratan för spretig och Telen för stickig.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Auuuh, svårt att förklara 🤪 Muffligare, brummigare, skönare all over i clean-läge (tokdistar aldrig guror) och har en asskön mid i overdrive-läge. Ja gupplever Stratan för spretig och Telen för stickig.

Vafan e gupplever? 😆

...gonatt! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan e gupplever? 😆

...gonatt! ☺️

Låter fan inte gott iaf! 😛

😆

Grupplever! ☺️

EDIT: gjorde en Memphan och edit:ade nyss 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Sen tycker jag "muffligare" var ett spännande ord. Hade blivit lite ställd om en kund frågade efter en gitarr med sånt ljud. 😄

VEM VARE SOM LIRA'? 😠

Du har ju uppenbarligen inte förstått någonting 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...