Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Ni vet såna där serier som gick i sommarlovsprogrammen förr? Typ ofta brittiska eller australiensiska som handlade om ungdomar på något sätt. Hade man delat upp första narniafilmen (som jag av outgrundlig anledning precis kollat på) i mindre delar hade den varit som en sån serie. Exakt så dålig är narniafilmen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni vet såna där serier som gick i sommarlovsprogrammen förr? Typ ofta brittiska eller australiensiska som handlade om ungdomar på något sätt. Hade man delat upp första narniafilmen (som jag av outgrundlig anledning precis kollat på) i mindre delar hade den varit som en sån serie. Exakt så dålig är narniafilmen.

Fast de serierna var ju bra! När man var 11. EDIT: 10.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Ni vet såna där serier som gick i sommarlovsprogrammen förr? Typ ofta brittiska eller australiensiska som handlade om ungdomar på något sätt. Hade man delat upp första narniafilmen (som jag av outgrundlig anledning precis kollat på) i mindre delar hade den varit som en sån serie. Exakt så dålig är narniafilmen.

Då måste jag se Narniafilmen! Inte för att jag vet vilka serier du pratar om exakt, men de från Tjeckien och Afrika var bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gör man med en gammal klängig kompis som man inte orkar vara polare me längre? xD Räcker ju inte att inte höra av sig, för han gör det.

Slå honom på käften. Eller börja ragga på honom så kanske han inte vill träffas längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...