Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nä man kanske kan lägga in nånting på din beställning isf 😱

Jasså du tänker så din jävul. 😱

Postat

xD

NÄ ja venne

Du känner bara behov av att bränna pengarna du fick i present? Asså annars kan jag hjälpa dig me det. 😛

Postat

Nej jag kollar inte på sci-fi. Men liftarens guide till galaxen kanske? Eller har du nått exempel själv?

Du kan alltså inte.

Postat

Ni vet såna där serier som gick i sommarlovsprogrammen förr? Typ ofta brittiska eller australiensiska som handlade om ungdomar på något sätt. Hade man delat upp första narniafilmen (som jag av outgrundlig anledning precis kollat på) i mindre delar hade den varit som en sån serie. Exakt så dålig är narniafilmen.

Postat (redigerat)

Ni vet såna där serier som gick i sommarlovsprogrammen förr? Typ ofta brittiska eller australiensiska som handlade om ungdomar på något sätt. Hade man delat upp första narniafilmen (som jag av outgrundlig anledning precis kollat på) i mindre delar hade den varit som en sån serie. Exakt så dålig är narniafilmen.

Fast de serierna var ju bra! När man var 11. EDIT: 10.

Redigerat av Dingbats
Postat

Då måste jag se Narniafilmen! Inte för att jag vet vilka serier du pratar om exakt, men de från Tjeckien och Afrika var bäst.

Postat

meen ååå, hade varit sjukt soft att hängt me mina polare till Emmaboda imorn. Men så har man inte råd samt måste plugga. 😏

Jaja.

Postat

Vad gör man med en gammal klängig kompis som man inte orkar vara polare me längre? xD Räcker ju inte att inte höra av sig, för han gör det.

Postat

meen ååå, hade varit sjukt soft att hängt me mina polare till Emmaboda imorn. Men så har man inte råd samt måste plugga. 😏

Jaja.

Dessutom är det väl slutsålt?

Postat

Vad gör man med en gammal klängig kompis som man inte orkar vara polare me längre? xD Räcker ju inte att inte höra av sig, för han gör det.

Slå honom på käften. Eller börja ragga på honom så kanske han inte vill träffas längre.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.