Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nån miljöbok (an inconvenient truth fast i bokform typ) eller inget alls.

Inget alls? Man kan väl inte bara sitta på en parkbänk med armarna i kors och vänta på att någon villig tjej ska komma fram och hångla upp en.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon heter faktiskt Jennifer! 😠

Och nej, hon blir backup-gura att lira på hemma. ☺️

Aaah... okej. Jo de e skönt att ha 2 st kurviga figurer att smeka. 😊

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Ah. Bra idé!

Mailar med en bokmal på hankypanky. Vi tipsade varandra om varsin bok vi ska läsa. Drog till med name of the wind av patrick rothfuss. Klart hon ska få en fantasytegelsten (750 sidor). Inte fått svar av henne vad jag ska tackla än.

Sen kan vi träffas och snacka bok över en kopp kaffe. Åh så pretto. har har har

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget alls? Man kan väl inte bara sitta på en parkbänk med armarna i kors och vänta på att någon villig tjej ska komma fram och hångla upp en.

armarna i kors = inte bra. Gör så här istället (prova gärna irl så förstår du att det känns bättre)

Sträck armarna rakt fram. sträck händerna rakt men vinkla fingrarna 12,5 grader inåt. Gapa. Nu är du redo för hångel.

Link to comment
Dela på andra sajter

armarna i kors = inte bra. Gör så här istället (prova gärna irl så förstår du att det känns bättre)

Sträck armarna rakt fram. sträck händerna rakt men vinkla fingrarna 12,5 grader inåt. Gapa. Nu är du redo för hångel.

Fast jag tror träffprocenten på den taktiken på en parkbänk är ungefär densamma som armarna i kors.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah. Bra idé!

Mailar med en bokmal på hankypanky. Vi tipsade varandra om varsin bok vi ska läsa. Drog till med name of the wind av patrick rothfuss. Klart hon ska få en fantasytegelsten (750 sidor). Inte fått svar av henne vad jag ska tackla än.

Sen kan vi träffas och snacka bok över en kopp kaffe. Åh så pretto. har har har

jete gulli!!!!!!!!

Ålder, plats, utseende, osv?

Link to comment
Dela på andra sajter

jete gulli!!!!!!!!

Ålder, plats, utseende, osv?

pust.. dingbats. Du skulle inte tagit bort din profil på hankypanky.. det här börjar bli tröttsamt.

28, malmö, blond, blåögd, 171.. vacker. Lite styltande konversation men vi får väl se. Möjligtvis för gammal i huvet för mig. Vill ju hellre ha nån som typ memphys brud som föreslår springmarscher i regnet än som bara lever torrt vardagsliv.

Link to comment
Dela på andra sajter

pust.. dingbats. Du skulle inte tagit bort din profil på hankypanky.. det här börjar bli tröttsamt.

28, malmö, blond, blåögd, 171.. vacker. Lite styltande konversation men vi får väl se. Möjligtvis för gammal i huvet för mig. Vill ju hellre ha nån som typ memphys brud som föreslår springmarscher i regnet än som bara lever torrt vardagsliv.

Fast det har väl mer med stelhet än ålder att göra. Men ja, jag håller med. Även om det finns en hel del annat som ska klaffa helst, och det finns många sätt att gilla springmarscher i regnet på, men det är inte alla som är så kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget alls? Man kan väl inte bara sitta på en parkbänk med armarna i kors och vänta på att någon villig tjej ska komma fram och hångla upp en.

Då ska du nog greja med din ipod/iphone/ipad. Eller läsa en tidning eller tidskrift snarare än böcker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då ska du nog greja med din ipod/iphone/ipad. Eller läsa en tidning eller tidskrift snarare än böcker.

Ipad ska man väl hålla sig så långt bort som möjligt om man inte vill framstå som tönt #1.

Nej men nu får du motivera dig angående tidning. Varför det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ipad ska man väl hålla sig så långt bort som möjligt om man inte vill framstå som tönt #1.

Nej men nu får du motivera dig angående tidning. Varför det?

Menar kanske inte studio eller svd men något att läsa som inte är en bok i alla fall. Tror fler kan bli intresserade då, men samtidigt tror jag också att nivån av intresse kan bli större vid bokläsning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu: promenad!

Ha så trevligt Chae!

Mailar med en bokmal på hankypanky. Vi tipsade varandra om varsin bok vi ska läsa. Drog till med name of the wind av patrick rothfuss. Klart hon ska få en fantasytegelsten (750 sidor). Inte fått svar av henne vad jag ska tackla än.

Sen kan vi träffas och snacka bok över en kopp kaffe. Åh så pretto. har har har

Det där låter som en jätterolig grej ju! Du har alltså inte träffat henne innan?

[..] Vill ju hellre ha nån som typ memphys brud som föreslår springmarscher i regnet än som bara lever torrt vardagsliv.

🥰

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Menar kanske inte studio eller svd men något att läsa som inte är en bok i alla fall. Tror fler kan bli intresserade då, men samtidigt tror jag också att nivån av intresse kan bli större vid bokläsning.

Man kanske får ragga lite själv istället för att bara försöka håva in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...