Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Allt från krånglande drivrutiner till glapp till helt döda kanaler. Så roligt har jag det. 😛

M'kay. Drivrutinerna kan jag haja men döda kanaler 😮 WTF liksom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ni är inte till mycket hjälp.

Men kan ju vara en fördel att berätta vad modellen du ska köpa heter, så man kan kolla upp specifikationer. Fast nu är jag ingen guru på TV ändå iofs men jag är som Grahn inne på att hellre köpa en LCD, eftersom plasma som känt kan få "brännmärken" av en pausad bild etc men det kanske man löst på senare tid. LCD är iaf nyare teknik. Spelar säkert ingen roll, åk och titta på den och gillar du den så kör på det, garanti har du väl alltid om det skulle hända något.

Såatte.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag var det förresten en kvinna är väl rätt ord som påkallade min uppmärksamhet när jag satt på stan och läste en bok, och frågade om jag var intresserad av kognitiv lingvistik och sa att hon hade skrivit den första boken på svenska i ämnet, och att den kommer ut i höst. Sen fick hon min mejl och så ska hon säga till när den finns.

det är ju bra

Var hon snygg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud.. Chae. Alltså jag menar det. Det där var så jäkla dåligt.

😄

Yeah so...? Vad ska du göra? Gråta ihjäl mig? 😛

haha 😛

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vilka böcker man ska läsa för att attrahera jämnåriga brunetter i Converse.

twilight-böckerna eller Sartre... 😕

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

ska nog bajsa nu. nån som hänger med? eller ska man få göra allt själv.

Jag är tyvärr jävligt svår...

Ska gå ut på en promenad med tjejen. Om inte prototyp har svarat (på om han vill köpa B3:an när jag kommit hem) så smäller jag upp lite mikar på Säljes, m'kay 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar om det inte är dax för refrängen.. 😕

"Jennie, Jennie! Jennie, Jennie! Världen väntar på ditt svar"

"With the light's out it's less dangerous. Here we are now, entertain us!"

"Waterloo, I was defeated, you won the war. Waterloo, promise to love you for ever more. Waterloo, couldn’t escape if I wanted to. Waterloo, knowing my fate is to be with you"

Där har du några att välja bland 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...