Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

hähähä 😄☺️🥰

😄

Kom igen, Grahn! Du visste att jag skulle...

Postat

Tänk vad mycket bättre det var förr när man bara kunde köpa en tv.

Men vad tror du? är en 50tums plasmatv för 5-6tusen ett bra köp?

Postat

Jag hade nog satsat på en panasonic-plasma, fast de är nog lite dyrare. Billiga plasmor kan man få ångra, men provtitta i butik vettja!

/han som inte ens har nån tv.

Postat

Men vad tror du? är en 50tums plasmatv för 5-6tusen ett bra köp?

Tja... Den funkar ju tills den går sönder iallafall. De e då ett som e säkert.

Postat

Jag hade nog satsat på en panasonic-plasma, fast de är nog lite dyrare. Billiga plasmor kan man få ångra, men provtitta i butik vettja!

/han som inte ens har nån tv.

tack för tipset. Det jag undrar är om dessa plasma 50tum för en 5-6tusen är ett dåligt köp.

Postat

Ska dra å posta ett brev än fast de e sent så har jag iallafall gjort det och det känns bra för då behöver man inte göra det sen för då kan de va försent fast de e de ju egentligen nu oxå fast ändå inte.

Postat

Ska dra å posta ett brev än fast de e sent så har jag iallafall gjort det och det känns bra för då behöver man inte göra det sen för då kan de va försent fast de e de ju egentligen nu oxå fast ändå inte.

Vad har ni för sista tömning där uppe? 03:00?

Postat

Vad har ni för sista tömning där uppe? 03:00?

Nä jag brukar tömma redan vid 01:00...

...eller nej vad menar du?

Nämen typ vid 17:00 eller nått sånt.

Värdelöst. 😑

Postat

Kan inte så mkt om tv men led-tv ska väl va det som gäller nu eller 😕. Man får knappast nån 50 tum för 5000 dock. Så att jag vet inte.

Jo, plasma men inte led.

Postat

Lax har mer än dubbelt så många vänner som mig.

128679100565790900.jpg

Postat

tack för tipset. Det jag undrar är om dessa plasma 50tum för en 5-6tusen är ett dåligt köp.

Det beror ju helt och hållet på vad du är ute efter, så det är ju omöjligt att svara på även om man vore expert på plasma-tv. Hittar man en man gillar, som kostar 5-6 tusen, då är det väl ett bra köp?

Jag hade iallafall satsat på en sånhär idag. Men den kostar ca 10000:-.

Postat (redigerat)

Lax har mer än dubbelt så många vänner som mig.

och pazo 4 gånger fler än mig.

eller vänta jag kollade på antal foton.. menar sju gånger fler.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

och pazo 4 gånger fler än mig.

eller vänta jag kollade på antal foton.. menar sju gånger fler.

nooooooooooo128582106602473536.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.