Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Min mentala bild av fidden är just nu en naken man med basker och makrillsås på magen. Härligt.

Själv sitter jag i arméshorts och äter potatisklyftor som blev färdiga för tidigt medan jag väntar på att kalopsen ska koka lite till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Iofs man kunde ju sälja av lite pryttlar man aldrig använder (typ B3:an, TSM-småkondingarna och de gamla monitorerna)...

Du har inget ljudkort liggande då? 😕

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inget ljudkort liggande då? 😕

Både jag och nej 😛

Ett gammalt ESI Juli@ ligger ju hos päronen iofs.

9560.jpg

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

M-audio Fast track pro, och Focusrite Saffire 6. Erfarenhet av någon av dem?

Inte av M-Audio, tyvärr.

Focusrite (hela Saffire-katalogen) har jag provat: stabilt kort, bra pris, kalasiga och väldigt tysta preamps. Lättfattlig mjukvara (t o m för mig 😉 ). Otroligt kompakt och mobilt. Överlag tycker jag att Focusrite gör jävligt bra skit 🙂 Gick igenom nästan hela Focusrite-parken innan jag köpte mitt Pro40.

Disclaimer: jag har endast provat det mot PC men brorsan säger att deras grejer funkar greijt även mot Mac ifall nu det är en grej.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ålrajt! Gött att höra. Tack ska du ha Chae.

Har inte Mac så det e lugnt. ☺️

Cool.

Vad kör du i nuläget? Eftersom att du funderar på byta, menar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

emu0404usb. Måste varit ett måndagsexemplar jag fått (köpte beggat) , så mycket som det krånglat. Helvete va trött jag e på det. Får se om jag får råd att köpa nytt nu i sommar. Då jävlar.

Link to comment
Dela på andra sajter

emu0404usb. Måste varit ett måndagsexemplar jag fått (köpte beggat) , så mycket som det krånglat. Helvete va trött jag e på det. Får se om jag får råd att köpa nytt nu i sommar. Då jävlar.

Krånglar på vilket sätt?

Alltid segt med hårdvara som jiddrar 😏 Mitt Pro40 har fungerat som en klocka i snart...få se här nu...3 år! Aldrig ett enda problem. Jag tillhör kategorin människor som dels är jävligt borta på datorer (och mjukvara) och dels bara vill att allting ska rulla smärtfritt. Vilket det har gjort.

Egentligen borde jag inte hålla på med datorbaserad inspelning nu när jag tänker på det 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Så vad tror ni om det där med plasmatv på 50 tum för en 5 - 6tusen?

Har du cashen så kör på!

Bor du stort? Annars kan det ju bli lite...jobbigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du cashen så kör på!

Bor du stort? Annars kan det ju bli lite...jobbigt.

Har en 28tums fläsktv som står på andra sidan soffbordet. Ser inget vidare. Det jag undrar är om dessa plasmatvapparater för 5-6tusen är ett bra köp eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo.. jag ska svara kvickt.. 😛

1000 spänn minus frakt.

Men han annonserade ut den igen för samma peng såg jag.. 😛

Elelr hur!

Jag tror att jag såg den på vend igår ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...