Micke H Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Nu blire kaffeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE .....eeeh. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Nu är jag tillbaka och har bestämt mig för att göra dig mer besvär än någonsin. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Akffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Nu blire kaffeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE .....eeeh. 😑 Nä.. om 20 min 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Jao, lite kaffe dårå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Grahn, lite kvickt här nu: vad fick du för din Tonelab? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Korrekt! Eller rättare sagt, var bortrest. Aha, var har du varit? Var det gött? Berätta lite! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 (redigerat) Så, nu har jag tagit snacket med lolektivet. Om att byta bort den här mot ny lägenhet. Jenny tog det mindre bra. Hon sa "ja, det är ju bara att anpassa sig, det är ju ditt val." men det var inte mycket hjärta eller acceptans i det. Luften blev lite tyngre här inne. Köra ut två stycken på bostadsmarknaden är jobbigt. Men ska jag bo kvar på ett ställe jag mår dåligt av, för deras skull? Inte heller vettigt. Försökte ju hitta något åt mig själv så att de kunde behålla denna, men gick ju inte. På det hela konfliktfyllda känslor, men någonstans är jag ändå glad för min egen skull att någonting händer av den här jäkla jobbiga situationen. Pust. Det var jobbigt att ta snacket. Redigerat 26 juli 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 (redigerat) Så, nu har jag tagit snacket med lolektivet. Om att byta bort den här mot ny lägenhet. Jenny tog det mindre bra. Hon sa "ja, det är ju bara att anpassa sig, det är ju ditt val." men det var inte mycket hjärta eller acceptans i det. Luften blev lite tyngre här inne. Köra ut två stycken på bostadsmarknaden är jobbigt. Men ska jag bo kvar på ett ställe jag mår dåligt av, för deras skull? Inte heller vettigt. Försökte ju hitta något åt mig själv så att de kunde behålla denna, men gick ju inte. På det hela konfliktfyllda känslor, men någonstans är jag ändå glad för min egen skull att någonting händer av den här jäkla jobbiga situationen. Pust. Det var jobbigt att ta snacket. Jaha, det är "ditt" kollektiv? Tycker du gör helt rätt. Man ska vara självisk. edit: I alla fall när det är nödvändigt och det här är väl en sån situation. Redigerat 26 juli 2011 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Så, nu har jag tagit snacket med lolektivet. Om att byta bort den här mot ny lägenhet. Jenny tog det mindre bra. Hon sa "ja, det är ju bara att anpassa sig, det är ju ditt val." men det var inte mycket hjärta eller acceptans i det. Luften blev lite tyngre här inne. Köra ut två stycken på bostadsmarknaden är jobbigt. Men ska jag bo kvar på ett ställe jag mår dåligt av, för deras skull? Inte heller vettigt. Försökte ju hitta något åt mig själv så att de kunde behålla denna, men gick ju inte. På det hela konfliktfyllda känslor, men någonstans är jag ändå glad för min egen skull att någonting händer av den här jäkla jobbiga situationen. Pust. Det var jobbigt att ta snacket. Hur många är ni i kollektivet? Står kontraktet på dej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Så, nu har jag tagit snacket med lolektivet. Om att byta bort den här mot ny lägenhet. Jenny tog det mindre bra. Hon sa "ja, det är ju bara att anpassa sig, det är ju ditt val." men det var inte mycket hjärta eller acceptans i det. Luften blev lite tyngre här inne. Köra ut två stycken på bostadsmarknaden är jobbigt. Men ska jag bo kvar på ett ställe jag mår dåligt av, för deras skull? Inte heller vettigt. Försökte ju hitta något åt mig själv så att de kunde behålla denna, men gick ju inte. På det hela konfliktfyllda känslor, men någonstans är jag ändå glad för min egen skull att någonting händer av den här jäkla jobbiga situationen. Pust. Det var jobbigt att ta snacket. Men det var bra av dig att ta det även om det kändes ruttet 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Är det alltså bara tre personer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Känns inte helt dumt att börja jobba. Jag saknar boobies btw. Jobbar också... öppnar alla portar och dörrar, låser sedan efter mig. Ensam i hela byggnaden. En känsla av att vara ensam på riktigt 🙂 Saknar vad som helst som rör sig och pratar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 25.7.2011 22:12 Varorna transporteras GLOSTRUP, COPENHAGEN Igår var min gitarr i Köpenhamn! 😄 Snart här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Nu vann jag ett par hockeykort till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Är det alltså bara tre personer? Ja. Och jag står på kontraktet. Har bott här i tre år, de andra ett halvår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Aha, var har du varit? Var det gött? Berätta lite! Var i Prag (Tjeckien), Berlin (Tyskland) sam Bad Gastein (Österrike) och hade det förbannat jävla mysigt med familjen. Prag var en fantastisk upplevelse jag aldrig kommer att glömma (har i och för sig varit där tidigare, fast som barn och endast på snabbt stop för vidare resa). Berlin var fascinerande. Bad Gastein var vackert och underbart, men regnigt tyvärr. Jag är ju halv-sloven; så det där med kärleken till särskilt alper och tyrol, dess natur och kultur, ligger lite i blodet. Jag älskar tyrolermusik, till exempel. Och så drack jag öl – åååh, denna underbara tjeckiska och österrikiska öl – till förbannelse... Så nu är jag överviktig(are) igen. Men det var värt varenda droppe, och jag kan promenera bort överflödet på noll time. Ska se, vid tillfälle, om jag slänger upp några bilder. Från resan, alltså – inte min ölmage (även om jag vet att ni hellre hade velat se den). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Ja. Och jag står på kontraktet. Har bott här i tre år, de andra ett halvår. Ja, men då så. Då är det mer som att du ångrar dig. Förstås jobbigt, men de måste ju förstå dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Nu vann jag ett par hockeykort till. Vad obehagligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Från resan, alltså – inte min ölmage (även om jag vet att ni hellre hade velat se den). 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Vad obehagligt. Nä. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Var i Prag (Tjeckien), Berlin (Tyskland) sam Bad Gastein (Österrike) och hade det förbannat jävla mysigt med familjen. Prag var en fantastisk upplevelse jag aldrig kommer att glömma (har i och för sig varit där tidigare, fast som barn och endast på snabbt stop för vidare resa). Berlin var fascinerande. Bad Gastein var vackert och underbart, men regnigt tyvärr. Jag är ju halv-sloven; så det där med kärleken till särskilt alper och tyrol, dess natur och kultur, ligger lite i blodet. Jag älskar tyrolermusik, till exempel. Och så drack jag öl – åååh, denna underbara tjeckiska och österrikiska öl – till förbannelse... Så nu är jag överviktig(are) igen. Men det var värt varenda droppe, och jag kan promenera bort överflödet på noll time. Ska se, vid tillfälle, om jag slänger upp några bilder. Från resan, alltså – inte min ölmage (även om jag vet att ni hellre hade velat se den). Skojsigt att åka runt med familjen. Om jag nödvändigtvis skall titta på din kagge så måste det bli IRL. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 mulet ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 26 juli 2011 Dela Postat 26 juli 2011 Nu lunch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts