Fidden Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Nu har jag sökt ett jobb i stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 tis, ons, tors, fre, mån, tis, ons, tors, fre 😄 Fixat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Fixat! Ahh, just ja. 32 sa du ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 (redigerat) Kul! Hoppas du får det. Då är vi ju fem längstaindianer inom ett litet område. Inte för att det betyder så mycket, vi hade kunnat bo i samma trappuppgång och ändå inte fått till en IRL. Edit: Ja, jag tycker det viktigaste med ett nytt jobb är den geografiska placeringen i förhållande till folk i längsta. Redigerat 25 juli 2011 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Ja, jag tycker det viktigaste med ett nytt jobb är den geografiska placeringen i förhållande till folk i längsta. Eller folk i allmänhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Eller folk i allmänhet. Dina alkiskompiar är också folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Vad är det för jobb? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Jag är lite arg på min ljumske! Här har jag sprungit mesigt i över ett år i tron att ljumsken inte ska göra ont å ha sig!... Idag kände jag inte för det så jag sprang stenhårt 5km... kände inte ett piss i ljumsken! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Kul! Hoppas du får det. Då är vi ju fem längstaindianer inom ett litet område. Inte för att det betyder så mycket, vi hade kunnat bo i samma trappuppgång och ändå inte fått till en IRL. Vi kunde bott i samma lägenhet och inte fått till en IRL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Vad är det för jobb? laboratorieingenjör, precis som nu. Vet inte vad det är för företag, eftersom det är proffice som rekryterar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Jag är lite arg på min ljumske! Här har jag sprungit mesigt i över ett år i tron att ljumsken inte ska göra ont å ha sig!... Idag kände jag inte för det så jag sprang stenhårt 5km... kände inte ett piss i ljumsken! 😏 Kör du någon annan benträning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Hoppas det är välbetalt och att det blev någon bugg på jobbannonssidan efter du läste annonsen så ingen annan söker jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Renskav 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Skrevan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Hoppas det är välbetalt och att det blev någon bugg på jobbannonssidan efter du läste annonsen så ingen annan söker jobbet. Det vore roligare om jag snor det framför 3000 andra sökande 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Kör du någon annan benträning? Kör ju Crosstrainer 1h om dagen när jag inte springer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Kör ju Crosstrainer 1h om dagen när jag inte springer min sjukgymnast tipsade mig om att om man inte tränar upp styrkan i ben och bål rent generellt, så får man lätt problem med belastningsskador när man löptränat ett tag, som typ dina ljumskproblem. Viktigt att stabilisera liksom. Sen vet man ju aldrig om det hjälper, men ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Men annars är det bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 min sjukgymnast tipsade mig om att om man inte tränar upp styrkan i ben och bål rent generellt, så får man lätt problem med belastningsskador när man löptränat ett tag, som typ dina ljumskproblem. Viktigt att stabilisera liksom. Sen vet man ju aldrig om det hjälper, men ändå. Fett! Då ska jag inte lägga av med tränandet! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Helvette va tårarna rinner nu då... Lökar är sorgligt. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Idag när jag skulle hämta upp något ur min necesär så råkade jag göra mig illa. Det låg nämligen en liten sjukt spetsig nagelsax där i med spetsen uppåt. Sagda spets trängde in mellan min nagel och mitt nagelband. Demostrativ bild: (Handen i bilden är ej min) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 (redigerat) woho! Spännande bok kom hem idag jag väntat länge på. Islamic design. Innehåller bilder från olika mellanösternmotiv från runt 1000-talet och framåt. Så sjukt spännande bilder.. enligt koranen får man ju inte syssla med avbildande konst. Konstnärer sysslade istället med mönster och jääävligt spejsiga sådana. En del är uträknade efter talföljder, avancerad geometri och andra är textblock. Tycker bilderna trycker på nån slags undermedveten knapp.. kolla den här från Nekropolisen Shah-i Zindah i Samarand: Det är egentligen en text, kufisk skrift, man ska läsa den i en spiral utifrån och in. ( eller ibland zick-zack och ibland motsols.. )Originalbilden: Eller denna ( bättre bild i boken, den är lurig som fan när man ser den rakt framifrån ): Skitkul! Nu ska mattebarnen få nåt att bita i när de kommer till bildsalen. Den nedersta bilden är alltså uträknad enligt överlappande geometriska former. Tänk att göra det med verktyg från 1000-talet. EDIT: Psykedeliskt så det förslår är det också. Redigerat 25 juli 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Idag när jag skulle hämta upp något ur min necesär så råkade jag göra mig illa. Det låg nämligen en liten sjukt spetsig nagelsax där i med spetsen uppåt. Sagda spets trängde in mellan min nagel och mitt nagelband. Demostrativ bild: (Handen i bilden är ej min) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 woho! Spännande bok kom hem idag jag väntat länge på. Islamic design. Innehåller bilder från olika mellanösternmotiv från runt 1000-talet och framåt. Så sjukt spännande bilder.. enligt koranen får man ju inte syssla med avbildande konst. Konstnärer sysslade istället med mönster och jääävligt spejsiga sådana. En del är uträknade efter talföljder, avancerad geometri och andra är textblock. Tycker bilderna trycker på nån slags undermedveten knapp.. kolla den här från Nekropolisen Shah-i Zindah i Samarand: Det är egentligen en text, kufisk skrift, man ska läsa den i en spiral utifrån och in. ( eller ibland zick-zack och ibland motsols.. )Originalbilden: Eller denna ( bättre bild i boken, den är lurig som fan när man ser den rakt framifrån ): Skitkul! Nu ska mattebarnen få nåt att bita i när de kommer till bildsalen. ISBN? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 (redigerat) 978-0-7141-8066-3 Islamic Designs, British museum pattern bocks, Eva Wilson Redigerat 25 juli 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Passande bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 978-0-7141-8066-3 Islamic Designs, British museum pattern bocks, Eva Wilson Thänx bro! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Spontana kommentar på vend.se? Bra/dåliga erfarenheter? etc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 juli 2011 Dela Postat 25 juli 2011 Spontana kommentar på vend.se? Bra/dåliga erfarenheter? etc Färre som kollar där än på Tradera och Blocket är mitt intryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts