Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hej! Tebaks. Läst ikapp 41 sidor, puh. Har varit med Louise i några dagar.

Sjukt det som hände i Norge. Hon har kusiner i Oslo och dom hade tydligen varit ett kvarter ifrån där det sprängdes. Otäckt.

Grattis Slejj till förhållandet! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis! 🥰

Hoppas att du har haft det najs ☺️

Hej Chae! 😄

Jofan, det har varit schysst. Var på resturang Heaven 23, i Gothia towers igår och tog ett glas vin. Var där senaste Forum IRL´n var. 😄 Varit och sett fotbollsfinalen i Gothia Cup också. Jag som e så jävla sportintresserad menar jag. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man gör! Hur annars ska dom veta vad man vill ha! Eller hur man får tag på det! 😛

Men det är ju det som är meningen med presenter! De ska anstränga sig att se dina behov. Ställa rätt frågor, långt i förväg, och sedan när dagen kommer blir det en överraskning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är ju det som är meningen med presenter! De ska anstränga sig att se dina behov. Ställa rätt frågor, långt i förväg, och sedan när dagen kommer blir det en överraskning.

Seriöst, mina föräldrar skulle aldrig veta vad som skulle ge mig om jag inte specifikt pekade ut vad. Och då vet jag ju redan så! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, nu har jag bestämt mig. Ska skaffa en egen jäkla lägenhet på en lugnare gata. Och en katt. Sen kan livet börja igen.

Dags att upplösa ett kollektiv..

Förändring är bra. Jag förutsätter givetvis att Längsta är VIP:s på inflyttningsfesten 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...