Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Fuckin' 'ell, jag måste klippa mig snart. Mitt hår är så långt att det snart har ett eget riktnummer 😏

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis!

Referensnummer: Be874106435,

Serial No: ESE/WIN/008/02/10/MA,

Ticket nr: 12-18-27-32-50,

Rita Tur nr: 2-8-17-32-50 / * 3 * 7,

Batch nr: 3-12-30-8-42-10,

Ditt fullständiga namn, telefonnummer och ockupationen.

Du har vunnit 1,000.000.00 euro (en miljon euro) i Euro Millions online program e-tävlingar företag är det viktigt att notera att din utmärkelse Informationen lämnades idag den 16 juli 2011. I Amsterdam, Nederländerna.

Notera: Den här e skickades för att informera dig officiellt om utmärkelsen och råder dig att kontakta behandling kontoret omedelbart för påståendet

Obs: alla vinnande måste inte anspråk senast 30 dagar 2011.

Grattis än en gång.

Mrs.Lynne Vit,

PR-koordinator

Kontaktperson: Mr Mark Van.

Tel: +31649852058 eller +31649852058

Svara på E-post: euromns5050@aol.com

Härligt att vara tillbaka på jobbet. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu börjar de komma... När jag vaknar "Imorgon" kommer jag ha 400 000 miljarder notifications på fejjan

Fast det blir det ju inte! Det blir en notifcation och så står det "Dingbats, Slejnard and Overkill posted on your wall."

Link to comment
Dela på andra sajter

Han bor i en konstig familj där man inte får presenter som normala människor utan där berättar dom för varandra i förväg. 🤪

haha. LOL Vad vill du.

Var bara för att jag snacka med mor igår som dom sa det. För dom undra vad jag ville ha å jag sa "nä jag vet inte, betala mina räkningar kanske?" då sa hon att jag kunde få dom pengarna liksom! F F S xD

Link to comment
Dela på andra sajter

haha. LOL Vad vill du.

Var bara för att jag snacka med mor igår som dom sa det. För dom undra vad jag ville ha å jag sa "nä jag vet inte, betala mina räkningar kanske?" då sa hon att jag kunde få dom pengarna liksom! F F S xD

Ja men är ju samma vid jul och så också!

Link to comment
Dela på andra sajter

haha. LOL Vad vill du.

Var bara för att jag snacka med mor igår som dom sa det. För dom undra vad jag ville ha å jag sa "nä jag vet inte, betala mina räkningar kanske?" då sa hon att jag kunde få dom pengarna liksom! F F S

Fist Fucking Session? Konstigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...