Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu vore det snyggt ur flörthänseende att gilla samma facebookgrej som hon tjej #2, men av princip gillar jag inte såna där "visa ditt stöd för offren"-sidor.

Annons
Postat

Jag kan nog inte så många skämt sådär heller. I alla fall inte som man kan dra fårn början till slut bra. Då är jag bättre på ordvitsar.

Postat

Jag kan nog inte så många skämt sådär heller. I alla fall inte som man kan dra fårn början till slut bra. Då är jag bättre på ordvitsar.

Ordvitsar är bäst såatte

Postat

Jag kan nog inte dra en rolig historia jag heller. Men jag kan koppla det man pratar om och göra referenser som åtminstone någon mer än jag garvar åt.

Postat

Jag kan nog inte dra en rolig historia jag heller. Men jag kan koppla det man pratar om och göra referenser som åtminstone någon mer än jag garvar åt.

Japp!

Kan även berätta cpgrejer som man gjort!

Postat

Eller citera lines från filmer. Favoriter är väl ett antal utvalda från Spinal Tap.

Jag kan typ inga filmcitat. Det är lite dåligt.

Postat (redigerat)

Egentligen så har jag lovat mig själv att sluta posta en massa snuttar

..men här är en iallafall!

(Nu börjar det hända grejer, Slej!)

blink_head.gif

Jag mixar som en bajskorv märker jag... 😱

Redigerat av Neosus
Postat

Det går bra så länge dom inte spelar på den i tid och otid.

Såna människor har en tendens att undvika tid och bara spela i otid.

Postat

Fan va grymt Grahn! Kommer funka bra att lägga sång på det däringa! Gör klart hela sen ska jag börja spåna melodier å grejs. 🙂

Fasiken va kul!

Japp!

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.