CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 På lågstadiet var det mycket snack om mach-tal. Snabba flygplan och sånt. Mm. Nu är det ju mest tal om mach...o. Inte för att någon i Längsta har koll på det... Iofs Grahn är ju tuffare än Uddevallas alla bikers tillsammans... 😛 Såatteeeehhh...
CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 (redigerat) Chae: Snyggt gjort. Men tycker nåt haltar i virveltrumman tillsammans med banjon. Som att de inte fraserar rytmen på samma sätt. ha haa tack. Du vi ska vara glada över att någonting öht låter tight på det här spåret 😄 Har man spolat i sig rödtjut en halv eftermiddag och en hel kväll så är det svårt nog att lägga banjo i det här tempot. Än mindre att få det att synka mot virveln. Det slutade med att jag tog bort virveln helt och hållet och koncentrerade mig på kicken och klicket ☺️ Redigerat 24 juli 2011 av CHAE
Dingbats Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Om Canon nånsin gör en rakapparat måste den ju heta "Canon barberaren".
CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Om Canon nånsin gör en rakapparat måste den ju heta "Canon barberaren".
SadamJR Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Var inne på den där frågesporten. Hinner inte ens försöka svara innan nån redan har svarat rätt.
Dingbats Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Om ni lovar att stanna kvar ett tag till ska jag FÖR ER SKULL frångå mina annars så benhårda principer och gilla den där jäkla appen då.
laxlaxlax Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Om ni lovar att stanna kvar ett tag till ska jag FÖR ER SKULL frångå mina annars så benhårda principer och gilla den där jäkla appen då. Whiii!!! Jag började aldrig när du inte kom. Men säg till om du kör igång så är jag på.
laxlaxlax Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Både overkill och fidden i beginners-3 nu.. kom dingbats!
CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Om ni lovar att stanna kvar ett tag till ska jag FÖR ER SKULL frångå mina annars så benhårda principer och gilla den där jäkla appen då. Stort! Fan. Nu dog min kamera. Jälla balle. Det var Jeppes kåntrymusik som fuckade upp den. Nähäpp, nu är det sova som gäller här. G'natt Längsta! 🥰 HE DAH!!!!
Neosus Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Mm. Nu är det ju mest tal om mach...o. Inte för att någon i Längsta har koll på det... Iofs Grahn är ju tuffare än Uddevallas alla bikers tillsammans... 😛 Såatteeeehhh... Helt rätt! ☺️
Pazo Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Seriöst! Ska ni få mig å känna mig så jävla utanför här!
Neosus Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Seriöst! Ska ni få mig å känna mig så jävla utanför här! Då är vi två om det... 😑
Neosus Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Jag har iallafall lagt ett ascoolt gitarrsolo på min blivande hårdrockslåt. Så jävla ball man känner sig. Vill du höra Pazo?
laxlaxlax Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Laxen - vilken dejtingsida är du medlem på? happypancake.com
Recommended Posts