Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Recept:

Gör popcorn i kastrull, diska inte efteråt. Koka upp vatten i samma kastrull. Släng i wokgrönsaker och koka ett par minuter. Släng i risnudlar och koka ett par minuter till. Krydda med havssalt (flingsalt).

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Recept:

Gör popcorn i kastrull, diska inte efteråt. Koka upp vatten i samma kastrull. Släng i wokgrönsaker och koka ett par minuter. Släng i risnudlar och koka ett par minuter till. Krydda med havssalt (flingsalt).

Vilken galabankett...

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart det är en uggla i mitten..

***

Nu fick jag en tragisk känsla. Fick ett mail på den där dejtingsajten från en som snackade med mig för typ två år sedan och kom samtidigt på att jag hängt där i två år.. och hon också då. Som om det inte finns några fasader längre.. inga typ halvsanningar om att man bara "halkat in och kollat vad som händer på en sån här dejtingsajt" vi har båda två varit där i två år. Som om nån tände ljuset på krogen och det man har bredvid sig inte alls är det man ville, men vakten säger att det är dags att gå. Nä fan jag får väl bli gammal ensam. Fan vad jag inte vill det men så får det väl bli. Ska skaffa katt åtminstone. Och skämta om att "min livskompanjon är min katt" när nån frågar när jag är 50 och på jobbets personalfest. Att det ska vara så svårt att bli lite kär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu fick jag en tragisk känsla. Fick ett mail på den där dejtingsajten från en som snackade med mig för typ två år sedan och kom samtidigt på att jag hängt där i två år.. och hon också då. Som om det inte finns några fasader längre.. inga typ halvsanningar om att man bara "halkat in och kollat vad som händer på en sån här dejtingsajt" vi har båda två varit där i två år. Som om nån tände ljuset på krogen och det man har bredvid sig inte alls är det man ville, men vakten säger att det är dags att gå. Nä fan jag får väl bli gammal ensam. Fan vad jag inte vill det men så får det väl bli. Ska skaffa katt åtminstone. Och skämta om att "min livskompanjon är min katt" när nån frågar när jag är 50 och på jobbets personalfest. Att det ska vara så svårt att bli lite kär.

Det är alltid för tidigt att ge upp. Skillnaden mellan restaurangen och verkliga livet är att i det senare finns det ingen som säger åt en att gå.

Tänker inte säga "kämpa på", men smäll inte igen dörren bara för att rätt tjej inte hunnit titta förbi än.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, nu drar Fejjan-prylen igång igen 🙂

I'm all used up now. Förresten, förra helgen (när jag trackade med kompisen) så spelade jag banjo för första gången i mitt liv. Det lätt råsämst men kompisen (vars banjo det är) var ännu sämre så jag steppade upp och tog en för laget ☺️

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

OK, nu drar Fejjan-prylen igång igen 🙂

I'm all used up now. Förresten, förra helgen 8när jag trackade med kompisen så spelade jag banjo för första gången i mitt liv. Det lätt råsämst men kompisen (vars banjo det är) var ännu sämre så jag steppade upp och tog en för laget ☺️

Banjo är tufft ibland. Får ej gå till överdrift.

Link to comment
Dela på andra sajter

Banjo är tufft ibland. Får ej gå till överdrift.

Fast nu ville han ha banjo-skit i hela låten o då gjorde jag ju det 😑

Här finns även ett tämligen taffligt försök att få min acke att låta som en Dobro 😊

http://dl.dropbox.com/u/30490550/I%20wonder_mix_2.mp3

Edit: råmix

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...