Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

GE TEBAX! 😠

Nein!!!!

You didn't say the magic word...

Drygo. xD

Jag orkar inte googla - vad är VPN?

Virtual private network, en teknik som används för att skapa säkra förbindelser i ett datornätverk.

Link to comment
Dela på andra sajter

K9 har nog sprungit in i väggen. Klippt av med verkligheten på ett tag. Gissar på det - sist när han var var ju strax efter doktorbesöket, när han vart vimmelkantig och druckit 8 liter vatten om dagen, fått diagnosen diabetes, var orolig över allt möjligt och när vi sa att han skulle ta det lugnt räknade han upp allt som han var skulle göra på EN kväll, typ gräva, sortera, måla om hus, laga mat och tusen saker till. Kan nog inte klara att hålla det tempot länge till. Verkade som han saknade sjukdomsinsikt, typ.

***

CHAE: Ett gemensamt bidrag, haha. 🙂 Visst, jag är med på ett hörn om någon annan startar. Har en idé som grabbarna i bandet förhoppningsvis hänger med på också. Vad säger ni andra? Overkill - gå till forumets förstasida, slöröv. Reglerna finns där.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

K9 har nog sprungit in i väggen. Klippt av med verkligheten på ett tag. Gissar på det - sist när han var var ju strax efter doktorbesöket, när han vart vimmelkantig och druckit 8 liter vatten om dagen, fått diagnosen diabetes, var orolig över allt möjligt och när vi sa att han skulle ta det lugnt räknade han upp allt som han var skulle göra på EN kväll, typ gräva, sortera, måla om hus, laga mat och tusen saker till. Kan nog inte klara att hålla det tempot länge till. Verkade som han saknade sjukdomsinsikt, typ.

***

CHAE: Ett gemensamt bidrag, haha. 🙂 Visst, jag är med på ett hörn om någon annan startar. Har en idé som grabbarna i bandet förhoppningsvis hänger med på också. Vad säger ni andra? Overkill - gå till forumets förstasida, slöröv. Reglerna finns där.

Du vet att jag inte är overkill hur mkt vi ändå bor ihop så! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

K9 har nog sprungit in i väggen. Klippt av med verkligheten på ett tag. Gissar på det - sist när han var var ju strax efter doktorbesöket, när han vart vimmelkantig och druckit 8 liter vatten om dagen, fått diagnosen diabetes, var orolig över allt möjligt och när vi sa att han skulle ta det lugnt räknade han upp allt som han var skulle göra på EN kväll, typ gräva, sortera, måla om hus, laga mat och tusen saker till. Kan nog inte klara att hålla det tempot länge till. Verkade som han saknade sjukdomsinsikt, typ.

***

CHAE: Ett gemensamt bidrag, haha. 🙂 Visst, jag är med på ett hörn om någon annan startar. Har en idé som grabbarna i bandet förhoppningsvis hänger med på också. Vad säger ni andra? Overkill - gå till forumets förstasida, slöröv. Reglerna finns där.

Jag är inte svår om någon styr upp Längsta-bidraget 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de e ju lite overkill..så att säga...såatte.

Du grabben, jag tycker att du borde ligga lågt med skämten tills du fått tillbaka ditt bilbesiktningspapper, m'kay 😠

33ba0521-2137-4509-8582-0f024a252d2b.jpg

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...