Neosus Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Nåja.. det händer inte så ofta för mig. Men roligt att veta varför det händer ibland. ☺️
Micke H Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 För mig blir facebook sådär när jag kör vpn. Kommer inte vidare från det läget heller 😑 VPN?
Micke H Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Nåja.. det händer inte så ofta för mig. Men roligt att veta varför det händer ibland. ☺️ Man lär sig något nytt varje dag. ☺️
SadamJR Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Japp det blire... 😑 Det är inte alla som skriver så tänkvärda inlägg att dom blir citerade ett och ett halvt år efteråt.
Neosus Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Kan nån tala om för mig vars faan ja la bilbesiktningspappret? 😠
CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Kan nån tala om för mig vars faan ja la bilbesiktningspappret? 😠 JAG har dem!!!! Muhahahahaa
CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 GE TEBAX! 😠 Nein!!!! You didn't say the magic word... Drygo. xD Jag orkar inte googla - vad är VPN? Virtual private network, en teknik som används för att skapa säkra förbindelser i ett datornätverk.
Pazo Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Drygo. xD Jag orkar inte googla - vad är VPN? Jaha! trodde frågetecknet var mer "vafan använder du vpn för" liksom 😛
Pazo Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 VPN är såntdär som du vet routar ens uppkoppling via företaget man har tjänsten av och på så vis får ett annat ip du vet så man kan vara anonym på internet!
laxlaxlax Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 (redigerat) K9 har nog sprungit in i väggen. Klippt av med verkligheten på ett tag. Gissar på det - sist när han var var ju strax efter doktorbesöket, när han vart vimmelkantig och druckit 8 liter vatten om dagen, fått diagnosen diabetes, var orolig över allt möjligt och när vi sa att han skulle ta det lugnt räknade han upp allt som han var skulle göra på EN kväll, typ gräva, sortera, måla om hus, laga mat och tusen saker till. Kan nog inte klara att hålla det tempot länge till. Verkade som han saknade sjukdomsinsikt, typ. *** CHAE: Ett gemensamt bidrag, haha. 🙂 Visst, jag är med på ett hörn om någon annan startar. Har en idé som grabbarna i bandet förhoppningsvis hänger med på också. Vad säger ni andra? Overkill - gå till forumets förstasida, slöröv. Reglerna finns där. Redigerat 24 juli 2011 av laxlaxlax
Pazo Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 K9 har nog sprungit in i väggen. Klippt av med verkligheten på ett tag. Gissar på det - sist när han var var ju strax efter doktorbesöket, när han vart vimmelkantig och druckit 8 liter vatten om dagen, fått diagnosen diabetes, var orolig över allt möjligt och när vi sa att han skulle ta det lugnt räknade han upp allt som han var skulle göra på EN kväll, typ gräva, sortera, måla om hus, laga mat och tusen saker till. Kan nog inte klara att hålla det tempot länge till. Verkade som han saknade sjukdomsinsikt, typ. *** CHAE: Ett gemensamt bidrag, haha. 🙂 Visst, jag är med på ett hörn om någon annan startar. Har en idé som grabbarna i bandet förhoppningsvis hänger med på också. Vad säger ni andra? Overkill - gå till forumets förstasida, slöröv. Reglerna finns där. Du vet att jag inte är overkill hur mkt vi ändå bor ihop så! 😛
CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 K9 har nog sprungit in i väggen. Klippt av med verkligheten på ett tag. Gissar på det - sist när han var var ju strax efter doktorbesöket, när han vart vimmelkantig och druckit 8 liter vatten om dagen, fått diagnosen diabetes, var orolig över allt möjligt och när vi sa att han skulle ta det lugnt räknade han upp allt som han var skulle göra på EN kväll, typ gräva, sortera, måla om hus, laga mat och tusen saker till. Kan nog inte klara att hålla det tempot länge till. Verkade som han saknade sjukdomsinsikt, typ. *** CHAE: Ett gemensamt bidrag, haha. 🙂 Visst, jag är med på ett hörn om någon annan startar. Har en idé som grabbarna i bandet förhoppningsvis hänger med på också. Vad säger ni andra? Overkill - gå till forumets förstasida, slöröv. Reglerna finns där. Jag är inte svår om någon styr upp Längsta-bidraget 🙂
CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 (redigerat) Ja de e ju lite overkill..så att säga...såatte. Du grabben, jag tycker att du borde ligga lågt med skämten tills du fått tillbaka ditt bilbesiktningspapper, m'kay 😠 Redigerat 24 juli 2011 av CHAE
Neosus Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 AH MEN TJENARE FYFAN GRABBAR! HUR ÄR LEGET!?! NÄMEN TJENARE FÖRFAN!! 😆
CHAE Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 AH MEN TJENARE FYFAN GRABBAR! HUR ÄR LEGET!?! AMEH TJAAAAAAA! VAD HÄNDER?!
Micke H Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Jag tror jag postat den där redan, men jag tycker den är så jävla skön! 😆
Pazo Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 AMEH TJAAAAAAA! VAD HÄNDER?! SITTER Å ÄR SVINHUNGRIG! KOLLAR PÅ TOUREN SOM TOG SLUT NU! FETT!! GANSKA NÖJD NU! 😄
Recommended Posts