Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag tror att det kan bli skönt för dig att jobba. Få tankarna på annat, liksom.

Antagligen, ja. Och denna vecka jobbar vi en timme mindre varje dag, och två timmar mindre på fredag. Kommer bli en rätt skön mjukstart.

Postat

Antagligen, ja. Och denna vecka jobbar vi en timme mindre varje dag, och två timmar mindre på fredag. Kommer bli en rätt skön mjukstart.

Helsoft ju!

Vad jobbar du med?

Postat

Webbdesigner/programmerare. Själv?

Ah ok

Jag är undersköterska på sjukhuset (medicin)

Postat

Varför blire såhär?

bild.jpg

Sitter med Google Chrome.

😕

Ser ut som om CSS:en inte laddas in som den ska. Blir sidan bra om du bara laddar om den?

Postat

Ah. Studiofestivalen verkar ju helgo denna gång. Nån som är peppad på att vara med?

Borde inte Längsta skapa ett gemensamt bidrag? (eller det kanske var det du menade?)

Postat

Jo det blire!

Det där händer mig ibland också. Jag kan ärligt talat inte svara på varför det händer, förutom att det brukar hjälpa att bara ladda om sidan.

Postat

Det där händer mig ibland också. Jag kan ärligt talat inte svara på varför det händer, förutom att det brukar hjälpa att bara ladda om sidan.

Använder du oxå Chrome?

Postat

debatt undrade också över det där för ett tag sedan. På tal om det: var ät debatt? Och k9?? Och Memphan???

Postat

debatt undrade också över det där för ett tag sedan. På tal om det: var ät debatt? Och k9?? Och Memphan???

Venne! 😕 K9 var längesen man såg?

Postat

Venne! 😕 K9 var längesen man såg?

Mm. Och senast verkade han inte må så bra. Någonting med diabetes... (?)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.