Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag tycker det kan va bra med några ingångar och hörlursutgång på framsidan oxå.

Mm, på ljudkortet är det najs.

Har för mig att Presonus har sin powerknapp på baksidan av sina interface. Helt obegripligt!

Det där jävla puckot fortsätter att skriva hjärndöda inlägg i rip-tråden. Funderar på att ge honom en riktig avhyvling.

He hee, don't let him get you. Du är bättre än så Sadam!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helgons kvinnliga medlemmar har:

  • Konstig hårfärg (rosa, grön, osv)
  • Presentationstext med antingen 1) låttexter, 2)nåt kort och koncist, som "fuck you!" 3) en önskan om att ej få "ligga?"-mail.
  • Upptagna
  • Bisexuella (ofta för att det är inne och "alternativt" att vara bi) eller lesbiska
  • Horbilder i sitt galleri (mer eller mindre)
  • är 15,16 år gamla
  • är 30-40 år gamla

Och ingen av dessa intresserar mig. Då och då stöter jag på någon som verkar normal. Men det är inte alltid man får svar när man försöker skapa kontakt.

Hur fan hittade jag tjej där tidigare egentligen? 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Helgons kvinnliga medlemmar har:

  • Konstig hårfärg (rosa, grön, osv)
  • Presentationstext med antingen 1) låttexter, 2)nåt kort och koncist, som "fuck you!" 3) en önskan om att ej få "ligga?"-mail.
  • Upptagna
  • Bisexuella (ofta för att det är inne och "alternativt" att vara bi) eller lesbiska
  • Horbilder i sitt galleri (mer eller mindre)
  • är 15,16 år gamla
  • är 30-40 år gamla

Och ingen av dessa intresserar mig. Då och då stöter jag på någon som verkar normal. Men det är inte alltid man får svar när man försöker skapa kontakt.

Hur fan hittade jag tjej där tidigare egentligen? 🤪

Leta inte tjejer på Helgon, helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Tanken är att Helgon skall vara ett community för människor med alternativa kläd- och musikstilar som synthare, gothare, hårdrockare, punkare och närliggande stilar". Undrar om jag passar in på närliggande stilar?

Antagligen 😑

Varför inte liksom. Kör på!

Link to comment
Dela på andra sajter

En puckad fråga kanske men i alla fall

Till längstas Logic-användare: hur kommer det sig att man ibland sätter en gainplugg på vissa kanaler man upplever som starka? Varför inte greja med fadern istället? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar jobba imorgon. Lite ångest har jag, särskilt efter allt som har hänt under semestern.

Jag tror att det kan bli skönt för dig att jobba. Få tankarna på annat, liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...