Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

japp vi har kilat stadigt ett tag nu så det var som dax för fejjan att få en hint ☺️

jorå neosus jag kan testa sjunga litte metal om du inte har bråttom med att få den klar.

Låter gott! Låten är inte klar heller så det är ingen tidspress med det där. 😄

Jag hojtar! ☺️

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

japp vi har kilat stadigt ett tag nu så det var som dax för fejjan att få en hint ☺️

jorå neosus jag kan testa sjunga litte metal om du inte har bråttom med att få den klar.

Fan ta dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag ligga och drömma om fantastiska händelser. Gnarpesnock.

Drömde att jag hade en iphone-kopia som jag gick och kollade facebook på samtidigt som jag var på festival.

Inte så fantastiskt eller episkt men så är det tydligen..

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväl hatar jag mitt ex Och har inga problem med att säga det till henne

Önskar hon kunde hata tillbakas.

Det är alltid mycket enklare att vara arg/förbannad/känna hatet än att vara ledsen

😑

Ställde ni er bakom i kön och beställde "samma som han", med en snabb flörtig blinkning åt hans håll? För att därefter gå fram till hans bord och fråga "ursäkta, är det ledigt här" samtidigt som ni tränger ihop hans saker för att kunna sätta er ner utan att han hinner säga ifrån? Och sedan nalla av hans pommes medan ni brer på om er kompis som gör egen öl i badkaret och att det faktiskt är drickbart, han kanske vill komma hem till honom och provsmaka någon gång, han är visserligen sällan hemma nu för han har massa jobb i Tyskland, men det går nog att ordna? Varpå han reser sig och går, men ni bryr er inte nämnvärt, du lägger av en oblyg fjärt och klämmer i dig resten av hans burgare?

☺️

Slej har tjej nu! 🥰

Sweeet!

Stora thumbs up till slej (och hans tjej) 🥰

Hej, Längsta!

Jag har bestämt mig för att inte köpa Jagmastern. Är det inte kärlek vid första ögonkastet så är jag svår som fan 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om man får en varning när man säjer till en snubbe att han är en idiot om det står klart för alla att det är just det han är?

"Dä berosche påa" (Västerviks-slang)

Uppfattar snubben det som en förolämpning och anmäler dig så blir det väl en varning.

Link to comment
Dela på andra sajter

...i Mellerud?

Är det A.W. RIP-tråden du tänker på?

Jäpp. Förstår inte varför man måste ge sej in och prata skit i en sån tråd. Det var likadant när m jackson dog. Då var det nån som tyckte det var en bra idé att börja prata pedofili.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäpp. Förstår inte varför man måste ge sej in och prata skit i en sån tråd. Det var likadant när m jackson dog. Då var det nån som tyckte det var en bra idé att börja prata pedofili.

Förstår vad du menar (skummade igenom tråden som hastigast). Skönt att KwS gick in och sa ifrån till slut.

***

Så, hur mår allihopa?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Känns ändå lite otäckt när han överlämnade sig utan motstånd till polisen. Lite som om det var del i planen och att mer komma skall.

Täntke du också på det?

Läste som hastigast hans "manifest" *brrr* Påminner lite om the Turner Diaries.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns ändå lite otäckt när han överlämnade sig utan motstånd till polisen. Lite som om det var del i planen och att mer komma skall.

Tror det är svårt att sätta sig in i hur en sån där tänker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det är svårt att sätta sig in i hur en sån där tänker.

Men att han tänkt till står ju klart... Läskig kille. Nu lär han väl bli martyr osv. I vilket fall som helst är han Norges mest hatade man just nu. Den där Norge-prylen var lite läskig öht. Både pga av våldets magnitud och att brorsan m familj var i Oslo när det small 🙁 Tack och lov så ringde han kort efter och meddelade att de är OK men det är katastrofläge i hela stan samt över stora delar av landet. Man fruktar tydligen flera copy cats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...