Micke H Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Ikväl hatar jag mitt ex Och har inga problem med att säga det till henne Önskar hon kunde hata tillbakas.
Fidden Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Jag har aldrig hört henne. Var hon bra? Back to black-skivan har sina stunder.
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Back to black-skivan har sina stunder. Finns det skivor utan stunder?
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Hur mycket utrymme finns det för att skapa nya genrer inom elektronisk musik egentligen? Känns som varje kombination av instrumentsättning och tempo har ett eget namn.
Overkill Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Hur mycket utrymme finns det för att skapa nya genrer inom elektronisk musik egentligen? Känns som varje kombination av instrumentsättning och tempo har ett eget namn. Ofta blir det väl subgenres istället.
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Ofta blir det väl subgenres istället. Jo men det är ju också genrer liksom. Till slut kan man ju inte göra en ny låt utan att det är en ny genre. Det här är "Do you love the bass??"-ton och det här är "Mortal death"-adelica.
SadamJR Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Hur mycket utrymme finns det för att skapa nya genrer inom elektronisk musik egentligen? Känns som varje kombination av instrumentsättning och tempo har ett eget namn. Det har jag skrivit flera gånger om.
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 nu faut-il att jag s.a.s. clean my glassøyne och sen eeehhm bakar popcorn i kast och rull var det bättre än ts eliot?
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Daniel Adams-Ray var på Donken när vi var där Ställde ni er bakom i kön och beställde "samma som han", med en snabb flörtig blinkning åt hans håll? För att därefter gå fram till hans bord och fråga "ursäkta, är det ledigt här" samtidigt som ni tränger ihop hans saker för att kunna sätta er ner utan att han hinner säga ifrån? Och sedan nalla av hans pommes medan ni brer på om er kompis som gör egen öl i badkaret och att det faktiskt är drickbart, han kanske vill komma hem till honom och provsmaka någon gång, han är visserligen sällan hemma nu för han har massa jobb i Tyskland, men det går nog att ordna? Varpå han reser sig och går, men ni bryr er inte nämnvärt, du lägger av en oblyg fjärt och klämmer i dig resten av hans burgare?
Pazo Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Senare ikväll kommer jag att köpa tortillachips, för det är prisvärt och känns inte lika svulligt som vanliga. Äre inte tvärtom egentligen?
Neosus Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Nej fast ja! Jonej! ...har spelat in lite metal. De e ganska kul! 😑
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Äre inte tvärtom egentligen? Det är mindre prisvärt och känns ännu svulligare? Nej. Kostar 16 spänn för 450 g på Konsum. Fast jag köpte popcorn istället.
Pazo Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Ställde ni er bakom i kön och beställde "samma som han", med en snabb flörtig blinkning åt hans håll? För att därefter gå fram till hans bord och fråga "ursäkta, är det ledigt här" samtidigt som ni tränger ihop hans saker för att kunna sätta er ner utan att han hinner säga ifrån? Och sedan nalla av hans pommes medan ni brer på om er kompis som gör egen öl i badkaret och att det faktiskt är drickbart, han kanske vill komma hem till honom och provsmaka någon gång, han är visserligen sällan hemma nu för han har massa jobb i Tyskland, men det går nog att ordna? Varpå han reser sig och går, men ni bryr er inte nämnvärt, du lägger av en oblyg fjärt och klämmer i dig resten av hans burgare? Nej. Han hade beställt när vi kom och väntade på sin burgare för det skulle dröja. Han stod med sina kompisar. Först såg jag honom å tänkte – han känner jag igen som fan! Måste vara nån man sett ute ofta i uppsala... Men jag kom verkligen inte på vär/när/hur/vem... Så jag tänkte mer och tillslut kom det! ADAMS-RAY-KILLEN! Sen gick jag på toa sen var dom borta
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Nej. Han hade beställt när vi kom och väntade på sin burgare för det skulle dröja. Han stod med sina kompisar. Först såg jag honom å tänkte – han känner jag igen som fan! Måste vara nån man sett ute ofta i uppsala... Men jag kom verkligen inte på vär/när/hur/vem... Så jag tänkte mer och tillslut kom det! ADAMS-RAY-KILLEN! Sen gick jag på toa sen var dom borta Tyckte mitt scenario var bättre. Ni hade ju chansen. Kunde ju nypt lite i röven iaf, eller tagit en bild och lagt upp på fejan.
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Nu ska jag ligga och drömma om fantastiska händelser. Gnarpesnock.
Neosus Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 (redigerat) Slej! Har du tid och lust och ork och sånt...till att lägga lite sång på en metal bit jag håller på med? Eller typ mer hårdrock eller ja.. typ... eller jo. Redigerat 23 juli 2011 av Neosus
Recommended Posts