Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Hände inte det där år 2009? Det där får du ta med min morsa.
Overkill Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Krydda nudlarna med dippmix! Funkar utmärkt! Göra dipp med nudelkryddor funkar också!
SadamJR Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Det där får du ta med min morsa. Är hon mycket speedwayintresserad?
Overkill Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Hamnade på newsmill och läste lite kommentarer på artiklar om oslogrejerna... Fyfan vilka jävla stolpskott det finns. "Jag tänker än mer på att vi måste stoppa invandringen. När man som i Sverige kör ner huvudet i sanden och skiter fullständigt i vad svensken tycker om invandringen. Jag tror tyvärr på fler dåd av detta slag. Nu råkade det vara en blond norrman som utförde ett vansinnesdåd. Men tittar vi tillbaka på dessa dåd, så är det 99,9% utförda av muslimer Nu ska vi helt plötsligt bara för en vit man gjort detta vansinnesdåd så får vi inte kritisera den sjukliga invandringen. Vilken tur att Stockholmbombaren inte tog fler liv... Vad skulle du och andra som har huvudet i sanden sagt då?"
CHAE Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Hamnade på newsmill och läste lite kommentarer på artiklar om oslogrejerna... Fyfan vilka jävla stolpskott det finns. "Jag tänker än mer på att vi måste stoppa invandringen. När man som i Sverige kör ner huvudet i sanden och skiter fullständigt i vad svensken tycker om invandringen. Jag tror tyvärr på fler dåd av detta slag. Nu råkade det vara en blond norrman som utförde ett vansinnesdåd. Men tittar vi tillbaka på dessa dåd, så är det 99,9% utförda av muslimer Nu ska vi helt plötsligt bara för en vit man gjort detta vansinnesdåd så får vi inte kritisera den sjukliga invandringen. Vilken tur att Stockholmbombaren inte tog fler liv... Vad skulle du och andra som har huvudet i sanden sagt då?" Äh, random WT's som läst för mycket AB, hänger för mycket på familjeliv.se och Flashback. Ptja, den vanlige SD-väljaren m a o.
SadamJR Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Hamnade på newsmill och läste lite kommentarer på artiklar om oslogrejerna... Fyfan vilka jävla stolpskott det finns. "Jag tänker än mer på att vi måste stoppa invandringen. När man som i Sverige kör ner huvudet i sanden och skiter fullständigt i vad svensken tycker om invandringen. Jag tror tyvärr på fler dåd av detta slag. Nu råkade det vara en blond norrman som utförde ett vansinnesdåd. Men tittar vi tillbaka på dessa dåd, så är det 99,9% utförda av muslimer Nu ska vi helt plötsligt bara för en vit man gjort detta vansinnesdåd så får vi inte kritisera den sjukliga invandringen. Vilken tur att Stockholmbombaren inte tog fler liv... Vad skulle du och andra som har huvudet i sanden sagt då?" Det visar att vissa får vatten på sin kvarn helt oberoende av vad som faktiskt händer.
Overkill Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Det visar att vissa får vatten på sin kvarn helt oberoende av vad som faktiskt händer. Ja verkligen. Det "råkade" vara en blond norrman. Läste detta också: "Europol report on terror in Europe last year. 249 terrorist attacks. 3 of those by islamists. http://bit.ly/pdnwEe".
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Göra dipp med nudelkryddor funkar också! Ja, fast då måste man ha en jävla massa nudlar, för det är mycket mer i dippåsarna än i nudelpåsarna.
SadamJR Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Ja, fast då måste man ha en jävla massa nudlar, för det är mycket mer i dippåsarna än i nudelpåsarna. Varför använder du inte nudelkryddorna till nudlarna?
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Varför använder du inte nudelkryddorna till nudlarna? Jag är revolutionär.
Neosus Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Man skulle nästan kunna tro att jag lever på jordgubbskräm 😑
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Man skulle nästan kunna tro att jag lever på jordgubbskräm 😑 Sån lyx
Fidden Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Nu lyckades jag äta lite, snart är man nog människa igen.
Neosus Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 ...de va då HELVITTE vad helikoptern flyger runt här. 😠
Micke H Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Var skickar dom från? 😮 Din mamma. Om hon befinner sig i Tyskland alltså.
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Det är skitjobbigt med böcker där fotnoterna inte ligger på själva sidan utan i slutet av kapitlet eller boken.
SadamJR Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Man skulle nästan kunna tro att jag lever på jordgubbskräm 😑 Och pangkakor.
SadamJR Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Det är skitjobbigt med böcker där fotnoterna inte ligger på själva sidan utan i slutet av kapitlet eller boken. Då är det väl inte fotnoter. Det hörs ju på namnet att dom ska ligga längst ner på sidan.
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Då är det väl inte fotnoter. Det hörs ju på namnet att dom ska ligga längst ner på sidan. Noter då.
Dingbats Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Vad gör alla människor hela dagarna när de inte är inne på facebook?
SadamJR Postat 23 juli 2011 Postat 23 juli 2011 Vad gör alla människor hela dagarna när de inte är inne på facebook? Vad gör du själv?
Recommended Posts