Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Brittiska tridningar hade tydligen muslimteorin på löpet.

Ja, det är ju inte konstigt när ett par grupperingar tagit på sig ansvaret för det.

Annons
Postat

Maxstraffet i norge är 21 år. Det innebär att fanskapet kommer ut när han är drygt 50.

Har Norge inte strafflindring som i Sverige?

Då kan han räkna med att bara sitta 2.5 år med valfri betald högskoleutbildning och tapperhetsmedalj och snyftreportage när han kommer ut

samt programledarjobb i tv.

Postat

Snart iväg till repan.

Fick ett SMS igår kväll, dom har skickat min gura från lagret. 😮 Tog typ två timmar. Undrar om jag hinner få den under nästa vecka?

Postat

Snart iväg till repan.

Fick ett SMS igår kväll, dom har skickat min gura från lagret. 😮 Tog typ två timmar. Undrar om jag hinner få den under nästa vecka?

--- ur ett annat perspektiv på tillvaron ---

Postat

Ditt perspektiv var ingen kritik, MickeH.

Det är bra med olika perspektiv.

Du får PRS nästa vecka.

Det är bättre än PMS.

Postat

Maxstraffet i norge är 21 år. Det innebär att fanskapet kommer ut när han är drygt 50.

Dom borde införa dödstraff.

Fyfan...

Postat

Dom borde införa dödstraff.

Fyfan...

Är emot dödsstraff själv, men ibland är livstidsstraff det enda tänkbara. Det lär bli debatt om detta i norge.

Postat

Snart iväg till repan.

Var skickar dom från? 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.