Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

åh.. Kan du inte klistra in det i längsta när du är klar?

Nja, jag kringgick det lite för jag fick inte till någon vettig åsikt. Och det känns fel att klistra in från en privat konversation här. Men om du ställer lite frågor kan jag kanske svara på dem med nya ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag kringgick det lite för jag fick inte till någon vettig åsikt. Och det känns fel att klistra in från en privat konversation här. Men om du ställer lite frågor kan jag kanske svara på dem med nya ord.

Får en cancersjuk person som vill ha dödshjälp bestämma över sitt eget liv?

Link to comment
Dela på andra sajter

OVerkill: Kan tänka mig en runda nu.. såg inte ditt meddelande innan. Är du på? Dingbats? Antar inte, men vem vet.. Nån annan?

Frågesport? Om det är går att multitaska, för jag måste verkligen få klart det här mejlet innan jag lägger mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får en cancersjuk person som vill ha dödshjälp bestämma över sitt eget liv?

Nja, fast det var inte såna grejer jag skrev om, det var mer abstrakt än så. Hur länge man ska stå fast vid sina värderingar, vad man bygger sina åsikter på, mm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får en cancersjuk person som vill ha dödshjälp bestämma över sitt eget liv?

Nej, det gör läkarna ideligen åt dem utan deras vetskap så att de avlider mot sin vilja.

Detta sker hela tiden men ingen pratar om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick inte va med på tp för jag var för bra.

Mitt lag vann på TP när vi körde på landet. Och då var jag ändå inne på rätt svar på många frågor men lät mig övertalas om något annat. Vad jag minns:

Ladoga

Kuba

minst två till

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...