Dingbats Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 (redigerat) skriver mejl försöker formulera lite moralfilosofiska ståndpunkter men är osäker på vad jag egentligen står för Redigerat 22 juli 2011 av Dingbats
Neosus Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 bejewled blitz är sjukt beroende framkallande....eeeeh...vahetteree.....skitspel. ☺️
debatt Postat 22 juli 2011 Trådstartare Postat 22 juli 2011 hämta tvätten från torkrummet dejt på g kliar i hårbotten seeeen middag
laxlaxlax Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 skriver mejl försöker formulera lite moralfilosofiska ståndpunkter men är osäker på vad jag egentligen står för åh.. Kan du inte klistra in det i längsta när du är klar?
debatt Postat 22 juli 2011 Trådstartare Postat 22 juli 2011 Gillar ni Seinfeld? T.ex. Vandelay Industries, ja.
debatt Postat 22 juli 2011 Trådstartare Postat 22 juli 2011 Det makabra med Seinfeld är ju att han / alla förresten är skruvade egoistiska as.
Dingbats Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 åh.. Kan du inte klistra in det i längsta när du är klar? Nja, jag kringgick det lite för jag fick inte till någon vettig åsikt. Och det känns fel att klistra in från en privat konversation här. Men om du ställer lite frågor kan jag kanske svara på dem med nya ord.
laxlaxlax Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 OVerkill: Kan tänka mig en runda nu.. såg inte ditt meddelande innan. Är du på? Dingbats? Antar inte, men vem vet.. Nån annan?
Dingbats Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Gillar ni Seinfeld? Har bara sett de tidiga säsongerna, och sammantaget så är vissa avsnitt bland det bästa jag sett på tv, vissa hehehe och vissa rätt tråkiga.
laxlaxlax Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Nja, jag kringgick det lite för jag fick inte till någon vettig åsikt. Och det känns fel att klistra in från en privat konversation här. Men om du ställer lite frågor kan jag kanske svara på dem med nya ord. Får en cancersjuk person som vill ha dödshjälp bestämma över sitt eget liv?
Dingbats Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 OVerkill: Kan tänka mig en runda nu.. såg inte ditt meddelande innan. Är du på? Dingbats? Antar inte, men vem vet.. Nån annan? Frågesport? Om det är går att multitaska, för jag måste verkligen få klart det här mejlet innan jag lägger mig.
laxlaxlax Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Frågesport? Om det är går att multitaska, för jag måste verkligen få klart det här mejlet innan jag lägger mig. Det går verkligen inte att multitaska. Men det vore kul om du är med!
Dingbats Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Får en cancersjuk person som vill ha dödshjälp bestämma över sitt eget liv? Nja, fast det var inte såna grejer jag skrev om, det var mer abstrakt än så. Hur länge man ska stå fast vid sina värderingar, vad man bygger sina åsikter på, mm.
Overkill Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 OVerkill: Kan tänka mig en runda nu.. såg inte ditt meddelande innan. Är du på? Dingbats? Antar inte, men vem vet.. Nån annan? Är i #novice.
debatt Postat 22 juli 2011 Trådstartare Postat 22 juli 2011 Får en cancersjuk person som vill ha dödshjälp bestämma över sitt eget liv? Nej, det gör läkarna ideligen åt dem utan deras vetskap så att de avlider mot sin vilja. Detta sker hela tiden men ingen pratar om det.
Dingbats Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Detta sker hela tiden men ingen pratar om det. att göteborgare köper sexleksaker med mammas kreditkort
Neosus Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Frågar ni frågor nu? Näe! Gör du? ...eller nej vänta nu. 😳
laxlaxlax Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Frågar ni frågor nu? Yes men nu gav jag upp. Minns inte ställningen men overkill var som vanligt vass på tvserier och uddevallas riktnummer.
Dingbats Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Yes men nu gav jag upp. Minns inte ställningen men overkill var som vanligt vass på tvserier och uddevallas riktnummer. Jag lovar att vara med vid ett senare tillfälle.
Overkill Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Bra att du stack lax för då kunde jag emd göra det hehe...
Dingbats Postat 22 juli 2011 Postat 22 juli 2011 Jag fick inte va med på tp för jag var för bra. Mitt lag vann på TP när vi körde på landet. Och då var jag ändå inne på rätt svar på många frågor men lät mig övertalas om något annat. Vad jag minns: Ladoga Kuba minst två till
Recommended Posts