Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

När jag nu lite mer nyktert läser om mitt skickade sms ser jag ju att det är helt jävla normalt och inget konstigt alls, och jag hoppas att någon björngnuggar henne riktigt hårt för att hon inte svarar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har försprång på två. Lär kunna ragga loss när jag börjar ny kurs i höst.

Ah, sant. Det enda ragg jag lär få den närmsta framtiden är min högerhand. Eventuellt min vänsterhand.

forever_alone_132094750_152580825.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur träffade du ditt ex? Om du kanske inte vill prata om henne förstås.

Vid det här laget är det ganska lugnt.

Vi träffades på nätet, på ett community som heter Helgon. Jag tog kontakt med henne, vi utbytte MSN, jag berättade för henne hur sexig hon var när hon käkade klubba, min tama raggningsförsök gick på något konstigt sätt hem, vi kom överens om att träffas hos mig och se på House, jag kysste henne i pausen mellan två avsnitt därför att jag inte vågade göra det mitt under om hon ville se, osv osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vid det här laget är det ganska lugnt.

Vi träffades på nätet, på ett community som heter Helgon. Jag tog kontakt med henne, vi utbytte MSN, jag berättade för henne hur sexig hon var när hon käkade klubba, min tama raggningsförsök gick på något konstigt sätt hem, vi kom överens om att träffas hos mig och se på House, jag kysste henne i pausen mellan två avsnitt därför att jag inte vågade göra det mitt under om hon ville se, osv osv.

Det gick fort alltså. Kanske är så man ska göra om man ska göra det nätledes. Inte mjölka skiten i månader. Fast det är ju svårt när alla brudar man stöter på bor fem timmar och fyra hundra kronor bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick fort alltså. Kanske är så man ska göra om man ska göra det nätledes. Inte mjölka skiten i månader. Fast det är ju svårt när alla brudar man stöter på bor fem timmar och fyra hundra kronor bort.

Oh nej, det gick inte fort. Det gick flera veckor innan vi bytte MSN, det gick flera månader efter det tills vi träffades.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh nej, det gick inte fort. Det gick flera veckor innan vi bytte MSN, det gick flera månader efter det tills vi träffades.

Åhå. Men när ni väl hade träffats var det pang på rödbetan, kyssar och sånt första träffen?

Alltså det känns ju å ena sidan som att det är så man måste göra, för att det inte ska bli att man "bara" blir kompisar och cementerar en sån relation. Men å andra sidan känns det sjukt vanskligt att lita på att den attraktion man har byggt upp via chatt/sms/osv är riktig, att det inte bara är förhoppningar och projiceringar. För att inte tala om att det är svårt att veta vad den andra har för tankar om en, om nu inte båda från första början har varit med på att det är mer eller mindre i raggningssyfte man kommunicerar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...