Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hm, min bror brukar säga att "kan du köra digitalt så ska du göra det" och menar vidare att jag borde hooka upp min Presonus VXP (röst-limpa) mot S/PDIF istället... Sedan hade han inte tid att prata längre. Exakt vad vinner man på det egentligen? (Alltså S/PDIF-prylen) 😕

Kontrasvar från brorsan: "Äh, det bara är så, dumskalle!" 😏

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad sjukt länge du ska vara där då! Se dig om lite, eller åk hem till Uppsala och chilla eller nåt.

Ja men det är ju just därför jag bara har två helger kvar här!

- Snart helg nu, då är jag i vbg

- Helgen efter är jag på öland och i växjö/oskarshamn

- Helgen där på är jag i vänersborg

- Helgen där efter är jag i falun (eller mora minns ej) och direkt efter det ska jag till uppsala

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men det är ju just därför jag bara har två helger kvar här!

- Snart helg nu, då är jag i vbg

- Helgen efter är jag på öland och i växjö/oskarshamn

- Helgen där på är jag i vänersborg

- Helgen där efter är jag i falun (eller mora minns ej) och direkt efter det ska jag till uppsala

Jaså, det var bättre. Fast Falun är ett rätt tråkigt ställe vad jag minns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har läst på lite mer om ang. Jagmastern och det verkar som om många är missnöjda med Duncisarna som sitter i guran från början... 😕 Jag tyckte att de lät okej men att det lät som om någonting fattades. Vet inte om det kan ha berott på att jag bara testade den i 15-20 min eller om stärken (VOX AC-15 eller om det var 30...minns fan inte).

Link to comment
Dela på andra sajter

haha. Sitter å proddar. Lite då å då tyckte jag nån väsnades kanske lite utanför mitt rum. Tänkte väl mest att de var min syrra som var vaken och gick på toa eller något. Whatever. En stund senare tittar pappa in astrött, "Är du fortfarande uppe? Va göru?" Sitter å proddar såklart! Klockan är ju fortfarande tidigt! "Okej, Åskan väckte mig, och jag såg att de lyste i ditt rum"... han går och jag tar av mig lurarna... lyssnar lite ett tag.. å bah KABLÄÄÄM... ÅSKAR SOM FAN! hahah 😄 GÖTT

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...