Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Hej Dingbats! Välkommen tillbaka!

***

Har precis sett filmen Splash. Tom hanks ramlar överbord från en båt när han är liten, träffar en mystisk tjej under vattnet men blir livräddad och de skiljs åt. 20 år senare blir han dumpad av sin tjej, åker tillbaka till samma ställe. Ramlar i sjön och blir återigen räddad av samma tjej. De drar till New york, är superduperkära men en vetenskapsman misstänker att hon är sjöjungru. De förföljs av militären i biljakt mot havet. De hoppar i från kajkanten ( Han behöver inte andas om hon pussar honom under vattnet ) och det blir slutstridscen. Militärens dykare hoppar efter men hon slår dom på pungen med sin stjärtfena. Sen simmar de iväg, tillsammans.

Från -82

Daryl Hannah va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har precis sett filmen Splash. Tom hanks ramlar överbord från en båt när han är liten, träffar en mystisk tjej under vattnet men blir livräddad och de skiljs åt. 20 år senare blir han dumpad av sin tjej, åker tillbaka till samma ställe. Ramlar i sjön och blir återigen räddad av samma tjej. De drar till New york, är superduperkära men en vetenskapsman misstänker att hon är sjöjungru. De förföljs av militären i biljakt mot havet. De hoppar i från kajkanten ( Han behöver inte andas om hon pussar honom under vattnet ) och det blir slutstridscen. Militärens dykare hoppar efter men hon slår dom på pungen med sin stjärtfena. Sen simmar de iväg, tillsammans.

Från -82

Betyg: 0 av 5

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Men vad menar du med "ej registrerad"? Det kanske inte finns i nån telefonkatalog men det behöver ju inte betyda att numret inte existerar.

Till exempel kan det vara ett företags växelnummer som inte finns registrerat i någon "katalog" men företagets alla telefoner ser ut att ringa via det numret. Mobil så väl som fast.

Det var vad hon sa. Hon hittade inte det som företagsnummer heller, jag tänkte det kunde varit SCB eller nåt...

Strange.

Men jag tror att om man köper mobil med kort så behöver man inte finnas registrerad. Det var ett mobilnummer.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

OOJJJ där får man för att man inte har kollat!

Ja eller hur! Hängde inte med i handlingen alls, men hon raggade en del på detective sergeant inspector police assistant major officer Jones, och de scenerna var hjärtskärande vackra upplevelser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är sjukt spännande. Jag har fått mejl från någon bloggläsare som vill ha ett vykort skickat till sig under c/o en romanfigur på adressen till en konsthögskola. Nu prövas mina stalkingkunskaper på allvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag gick jag till intersport och köpte en gymboll och ett motståndsband. Använt tillsammans blir det en mycket effektiv katapult. Men blåmärken bleknar med tiden och det där bordet skulle ändå skrotas någon gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite lustig känsla ändå när man känner att man är påväg att slungas iväg. Min tanke var "INTEPÅIMACENINTEPÅIMACEN". Jag hamnade nästan på laptopen och gymbollen for iväg mot iMacen, men missade den 🥰

Det som tog mest stryk var min stolthet. Manligheten var redan trasig efter att jag köpt en rosa gymboll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars har det inte hänt så mycket. Hej dingbats. Haft det bra?

sms:ar just nu med en tjeja. Den sköna lantliga semestervaron ägnades till stor del åt att förbanna mig över att hon inte skickade något sms någon gång, vilket hon sen gjorde när jag precis satt mig på tåget hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

sms:ar just nu med en tjeja. Den sköna lantliga semestervaron ägnades till stor del åt att förbanna mig över att hon inte skickade något sms någon gång, vilket hon sen gjorde när jag precis satt mig på tåget hem.

Men du kan ju inte räkna med att hon ska avbryta er avancerade sexakt för att skicka ett SMS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite lustig känsla ändå när man känner att man är påväg att slungas iväg. Min tanke var "INTEPÅIMACENINTEPÅIMACEN". Jag hamnade nästan på laptopen och gymbollen for iväg mot iMacen, men missade den 🥰

Det som tog mest stryk var min stolthet. Manligheten var redan trasig efter att jag köpt en rosa gymboll.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du kan ju inte räkna med att hon ska avbryta er avancerade sexakt för att skicka ett SMS.

Apropå sexakter så höll jag mig från att dra i dragkroken från tisdag förra veckan till igår. Av bara farten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå sexakter så höll jag mig från att dra i dragkroken från tisdag förra veckan till igår. Av bara farten.

Hoppas du samlade upp det i hinkar igår, det kan bli värdefullt någon dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...