Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

Fan också, min kortläsare fungerar inte som den ska. Kommer inte in på min bank.

Ringde precis supporten, jag har plats 5 i kön. Dom ringer när det är min tur.

Hur vet dom att du har tur?

Du verkar ju ha otur menar jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska fan hitta en ny tjej. Jag pallar inte vara singel.

...för att du inte varit det på länge antar jag?

Det är ett steg i dumpnings-fasen: man tänker "mäh, hur fan ska det här gå nu'rå? Här har det varit hon och jag jävligt länge och nu...nu.. Nu är det inte så längre. WTF liksom! Hur fan ska jag fixa det här?" osv osv Men ju längre tiden går desto mer kommer det att blekna. Du tänker på henne varje minut (och kanske varför det vart som det vart). Sedan så tänker du på henne varje dag. Sedan så tänker du på henne varannan dag. Till slut står du där och inser att du tänkt på henne "bara" en gång i veckan. Vidare: en gång i månaden...

Ser du mönstret?

Link to comment
Dela på andra sajter

...för att du inte varit det på länge antar jag?

Det är ett steg i dumpnings-fasen: man tänker "mäh, hur fan ska det här gå nu'rå? Här har det varit hon och jag jävligt länge och nu...nu.. Nu är det inte så längre. WTF liksom! Hur fan ska jag fixa det här?" osv osv Men ju längre tiden går desto mer kommer det att blekna. Du tänker på henne varje minut (och kanske varför det vart som det vart). Sedan så tänker du på henne varje dag. Sedan så tänker du på henne varannan dag. Till slut står du där och inser att du tänkt på henne "bara" en gång i veckan. Vidare: en gång i månaden...

Ser du mönstret?

Det har inte bara med henne att göra. Jag trivdes som fan med att ha tjej! Självklart älskade jag henne, men bara det faktum att ha någon att älska och att dela livet med...jag saknar det, lika mycket som jag saknar henne.

Och därför säger jag här och nu - jag pallar inte vara singel. Jag behöver en ny tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg att den där bänken bara fanns i ek och svart, så då går det inte.

Den var för lång också. Nu på den bilden såg de där glasrutorna svarta ut

igen eller också är det inte glas i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattning tack.

Dingbats! 🥰

Välkommen tillbaka!

Du får väl läsa ikapp som alla andra 😉

Men herregud... då var den kvällen förstörd.

😄

OK, då har du läst ikapp 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattning Dingbats: Mickes tjej har gjort slut, SadamJr har gått ned 5 kilo, Grahn ska söka jobb.

Jag då? Räknas inte jag eller har jag inte gjort någonting tillräckligt för att bli omnämnd? 😮🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med dig då, Dingbats?

Själv har jag fått fina lovord och fått veta att jag egentligen skriver för bra, att svenska folket inte är redo för sånt,

den stora massan kommer inte att förstå och det är svårt att beräkna marknaden därför, enligt ett par förlags bedömning.

Men i augusti ska jag träffa på två andra förlag så då får vi se.

Min ljudvila går framåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag då? Räknas inte jag eller har jag inte gjort någonting tillräckligt för att bli omnämnd? 😮🙁

Jo, CHAE har varit värdefull för han tryckte på att jag skulle besöka läkare när det smakade bly i min mun i tre dagar.

Men sedan försvann den blysmaken, så då gick jag inte dit för den sakens skull, men jag ska dit ändå.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

*slap*

Snap out of it!

😄

Jo, CHAE har varit värdefull för han tryckte på att jag skulle besöka läkare när det smakade bly i min mun i tre dagar.

Men sedan försvann den blysmaken, så då gick jag inte dit för den sakens skull, men jag ska dit ändå.

😑

Jag tycker att du ska säga till farbror/tant doktorn att du hade blysmak. Alla avvikelser från det normala är värda att förtäljas, m'kay.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt mest verkar det då.

Pretty much 😑

Vad har du hittat på ute på landet då?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

😄

😑

Jag tycker att du ska säga till farbror/tant doktorn att du hade blysmak. Alla avvikelser från det normala är värda att förtäljas, m'kay.

Funderar mest nu på hur jag ska lägga upp det eftersom det är fem andra viktigare grejer jag ska ta upp.

Kan man göra det under en drop in tid på vc eller bör man boka en läkartid där då, dvs är en sådan längre

eller kör de med patienterna tills de är klara under dropin-tiderna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...